Jarní miniatury

Zdravím! :-)
Je před maturitou a proto samozřejmě se ohlašují všechny nemoci a problémy, které se nám maturantům zatím vyhýbaly a prokrastinace má hody. A co je lepší odpočinek od biflování než procházka kvetoucí krajinou s aparátem v ruce? :-) Dnes tedy výsledek jedné z nich...
Mějte se krásně a maturanti, neztrácejte hlavu! :-)
Maximální dávku optimismu vám přeje
vaše Illienel :-)



1. Tanečnice v žlutém šatě


2. Sluníčko


3. Stříbrné hedvábí


4. Kdopak tu ležel?


5. Zasněná


6. Srdcová bílá dáma

Komentáře

  1. Jsou to moc hezké fotky.
    A taky se mi moc líbí ten citát nahoře v pravo.

    OdpovědětVymazat
  2. Sluníčko... krásné fotky...

    OdpovědětVymazat
  3. Víš co? Tys těm fotkám těmi názvy dala duši. :) Miluju Zasněnou a Srdcovou bílou dámu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty se rozhodně povedly! Jaro v plné kráse

    OdpovědětVymazat
  5. Drahá Illiniel, určitě Ti odepíšu, myslím na to, jen buď prosím ještě chvíli trpělivá, měla jsem rozbitý počítač, neudělala pár zkoušek a ve smazaných článcích se mi to všechno smíchalo, takže to musím dohledat. Zatím se měj krásně a děkuju za pěkný komentář :) Očekávej email :)
    Mimochodem, opravdu pěkné fotky se zajímavými popisky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky Když jsme viděla první fotku, nějak jsem si vzpomněla na van Gogha Ne, že by se tvoje fotky podobaly jeho obrazům, ale van Gogh měl takovou zvláštnost, že na každém jeho obrazu se musel objevit nějaký odstín žluté, byť by se jednalo třeba jen o malou tečku, žlutá na plátně prostě musela být.No a ty pampelišky jsou žluté, tak proto

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Děkuji, jsem ráda, že se líbí. Ten citát je takové mé životní motto, proto tady visí ve "vlastním rámečku". [2]: Díky, Emmi. Za zastavení i komentář. [3]: Juliet, velké díky! Opravdu jsi mě potěšila. Jsem ráda, že se Ti "Zasněná" líbí, název není náhodný. ;)  Bohužel ne vždy se mi povede vymyslet k fotkám názvy, v poslední dob mi na to schází inspirace...[4]: Děkuji za návštěvu i milý komentář. Jsem ráda, že se Ti líbily. Jaro je vždycky nádhera sama...[5]: Díky, Akiko. Jsem moc ráda, žes mi to poslala a že jsme stihla objevit Tvůj blog dřív, než jsi to smazala.[6]: Díky za komentář, Surynko. Zajímavá asociace s tím van Goghem. Já ho mám moc ráda, takže mě opravdu potěšilo, když jsi zmínila tu jeho žlutou. Ale řeknu Ti, umět vyfotit fotku tak, aby připomínala van Goghův styl, to by bylo něco.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."