Tma

Na památku jednoho anděla, který nás navždy opustil... :(



Tma...černá...smutek...ticho...klid...
Když vás opustí anděl, zůstane ve vás prázdné místo. To místo zčerná jako noc. Získá barvu beznaděje...A hloubku...obrovskou, bezednou prázdnotu. Opustil nás anděl...Umřel? Ne. Andělé neumírají. Odletěl na křídlech noci... Prolétl nekonečným černým vesmírem a stal se zářivým bodem na noční obloze. Prošel černým tunelem a stal se jedním z paprsků zářících na jeho konci. Svítí na zem. Hřeje naše srdce. Kdo? Anděl? Ne...Vzpomínka na něj. Víc nám nezbylo...Z rozmláceného kostela...Z rozmláceného života...Z rozmlácené duše...

Komentáře

  1. [2]: Já taky :) Ale není tma jako tma...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné... Vyzařuje z toho podivná nedotknutelnost andělů a jiných, mnohem lepších, než jsme my...

    OdpovědětVymazat
  3. Bez tých bodiek (......) by to bolo lepšie. Oni sú dobré, ale nie v takom množstve. Nedávaj ich všade.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Jsem ráda, že to na Tebe tak působí. Napsala jsem to na památku jednoho anděla, který nás teď dobrovolně opustil :(

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Díky za radu. Pokusila jsem se to trochu napravit :) Ony ty tečky nebyly záměrem, prostě se to při psaní tak nějak stalo, že jsem s každou novou myšlenkou napsala pár teček... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Když nás anděl opustí, zůstane prázdné místo.... Ale to zaplní moźná někdo jiný ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Fíha! Nádherný!!! Vážně vážně úžasné!

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Máš pravdu, ale vzpomínky zůstanou...A tak to má být.[10]: Páni, já zářím jak vánoční stromeček Mockrát děkuju

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."