I Nikdo má pocity

Ahoj :) Pokud přemýšlíte, že si přečtete tento článek, napřed vám dám jedno upozornění. Blog mi slouží částečně místo deníku. Následující výlev je čistě emočního a osobního charakteru. Pokud vás to neodradilo, čtěte dále :)


Dneska jsem byla po více než týdenní nemoci poprvé ve škole. Přivítání spolužáků bylo krásné - až na jednoho človíčka (Díky Bohu za něj)...naprostá ignorace. Jsem vzduch. Tedy až na jednu slečnu, která mě obdařila pohledem ala "Co ta tady dělá?". Učitelé milí, dostala jsem jen dvě nečekané písemky - velkou hodinovou z angličtiny a menší ze zeměpisu. Tam jsem alespoň "uhádala" změnu - místo pro mě naprosto nového učiva jsem si dopsala starší písemku. Další příjemné zpestření dne byl rozhovor s bývalou nejlepší kamarádkou. Vzhledem k tomu, že mě dnes už ani nezdraví (po téměř 6 letech přátelství), si asi dovedete představit, jak příjemný to byl rozhovor. A právě toto byl impuls k tomu, aby vzniklo další cosi, co má na pohled formu haiku, ale je to...nevím, možná útržky mých myšlenek, pocitů...takové kousíčky emocí propojené s fantazií.


1) Jeden z pocitů během prvních hodin ve škole...na co myslí Nikdo Vzduch mezi spolužáky?

Ten žhavý kotouč
V nekonečné pustině
Pálícího písku

2) Tři variace na stejné téma...aneb zrada bolí v každé sloce :(

Chlad srdce halí
Na rtech je jinovatka
V očích krutý mráz

Ledová královna
Na rtech má jinovatku
Srdce halí chlad

Chladné má srdce
Na svých rtech jinovatku
Královna ledu

3) Člověk se může sebevíc snažit odpouštět, nevinit a neodsuzovat, ale...některé rány jsou přílič velké a k jejich zahojení potřebujeme čas!

Zášť tě nahlodá
Někdo bodl do srdce
Byl to přítel tvůj

Komentáře

  1. Achjo, to je mi líto. :( Alespoň za toho jednoho člověka buď  ráda, i když to není moc utěšující, vím. Jinak ty haiku jsou moc hezké, ale taky dost dost smutné. :( Snad se ti nálada zlepší, věřím, že jo. ;) A to ti ty písemky dali hned první den, co jsi tam přišla Bez ohlášení? Tos to uměla? (PS Ano, změnila jsem to, takže tam můžeš dopsat něco navíc, ale nemusíš. ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju .. :)
    To je smutný, znám to, taky jsem měla takovou "kamarádku" .. taky mi zabodla kudlu do zad .. :(

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ano, první den...v angličtině mi učitelka řekla, že to zvládnu (asi přecenila mé schpnosti ) a v zeměpise že pořád chybím a je to můj problém, že jsem to mohla dávno umět...Ale normálka, já jsem zvyklá Špatné známky po nemocích doháním na konci roku. A moji milí spolužáci ani ta jedna ex kamarádka mi náladu nezkazí Já už jsem imunní, i když to bolí a občas mě to takhle přepadne...[2]: To mě mrzí, že s tím máš taky zkušnost

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak to je správnej přístup! Vykašli se na ně! ;) A že tě to přepadne občas? Tak to je jasný, koho ne? ;)

    OdpovědětVymazat
  5. ty haiku jsou krásný...
    víš, kdo bodl mě? já...

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle znám. Než jsem se dala dohromady s Polly, bylo to strašné. Hrozné. Uvažovala jsem o sebevraždě. A nejhorší na tom je, že nemůžeš někoho soudit za to, že se s tebou prostě nebaví. To není šikana. To je jen... ignorace.
    Asi jsem to sem už psala, už nevím.
    Teˇ%d v úterý jde naše třída na piknik. Já jsem překecala Polly, aby šla raději se mnou na kešky. A profesorka, když jsme jí to řekly, se na nás podívala dost ošklivě a prohlásila, proč nechceme být s naší třídou. Že jsme přece kamarádi, že bychom neměli takhle utíkat. Ale já už jsem s naší třídou skoncovala. Mám tam pět lidí, se kterými jsem se ochotná bavit a ten zbytek je mi úplně jedno. Nesnáším je pro to, co mi udělali a pro to, co teď dělají Polly. Nenávidím je, protože kvůli nim jsem v slzách vyhodila dva a půl roku života. Už s nimi odmítám kamkoliv jít, Odmítám se s nimi bavit, Odmítám si hrát na kamarády. Ve středu s nimi jdeme na zoo (Polly to chtěla). Bohužel. Ale snad to půjde, prostě se zase trhneme.
    Haiky skvělé. Hlavně druhá a poslední.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vzkazovník

Ztracená kronika

Mandaly - malby v kruhu