Řetězák - HP č. 2

Našla jsem další pěkný řetězák k Harrymu Potterovi a neodolala jsem :)



1. Nejoblíbenější kniha o Harry Potterovi je:
Harry Potter a Fénixův řád/Harry Potter a Relikvie smrti

2. Nejoblíbenější scéna v knize je:
Brumbál: "Lily...after all this time?"
Severus: "Always..."

3. Nejoblíbenější kouzlo je:
Utinam iste totum aspectus amittere et porro is non visum - Fideliovo zaklínadlo

4. Nejoblíbenější postava je:
Severus Snape

5. Druhá nejoblíbenější postava je:
Harry Potter/Lenka Láskorádová/Remus Lupin

6. Famfrpálová pozice, na které bys chtěla hrát je:
Chytač

7. Laskomina z HP, kterou bys chtěla ochutnat je:
Čokoládová žabka

8. Oblíbený předmět z HP je:
Kouzelné formule, Bylinkářství

9. Nejoblíbenější duch je:
Ufňukaná Uršula

10. Nejoblíbenější učitel je:
Remus Lupin

11. Nejhezčí kluk z HP je:
Jak ve kterém dílu...Harry a Draco

12. Nejoblíbenější zvíře z HP je:
Klofan

13. Oblíbená kolej z HP je:
Mrzimor

14. Kterou věc z HP, vyjma kouzelnické hůlky, bys chtěla:
Obraceč času

15. Co z HP, vyjma čarování, bys chtěla umět:
Nitrozpyt

Komentáře

  1. Hezké. :) I když se moc neshodujem. A na dost otázek bych neuměla odpovědě- neuměla bych vybrat.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, teď si říkám, že fakt zase znovu zkouknu (možná i i přečtu ty, co mám doma, z nichž je jedna asi nenávratně ztracená) všechny díly HP :) Takové nalazení na to tu dlouho nebylo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Heleď, odkud znáš to Fidelovo zaklínadlo? Už mockrát jsem to hledala, a nic...

    OdpovědětVymazat
  4. A co Ohnivý pohár? Tu knížku miluju. Film sice je asi nejhorší ze všech 8, ale knížka je dokonalá.
    U 4 jsem asi beznadějný případ. Nemám ráda Snapea. Moje oblíbená postava je rozhodně Ginny. Napsala jsem o ní i kapitolovku http://harrypotter-ff.blog.cz/rubrika/dedic-zla .
    11 rozhodně Ron. Do čtvrtého dílu. Tam už je fakt divnej. Jsem ulítlá na zrzcích
    Ta 15 sedí...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."