Řetězák - HP

Objevila jsem pěkný řetězák HP... :)


Jak by si se jmenovala v kouzelnickém světě? Illienel
Jak by vypadal tvůj patron? Fénix
Byla by si z čistokrevné rodiny? Ano, ale z rodiny krvezrádců (mudlomilů)
Co by si viděl/a v zdrcadle z Erisedu? Na to stále hledám odpověď
Jakej by byl tvůj bubák? Zklamala bych své blízké
Do jaké koleje bys patřil/a? Nebelvír
Za co by ses přeměnila jako zvěromág? Za sovu :)
Co by sis vybrala jako viteál? Nestraš!
Jakou bys chtěla mít hůlku? 11,5 palce, jasanové dřevo, žíně jednorožce
Jaké bys měla čarodějné zvířátko? Kluběnku
V jaké době by si chtěla navštívit Bradavice? V době Pobertů
Kdo si má tento řetězák udělat? Všichni kouzelníci, čarodějky, duchové a kouzelná stvoření (tedy všichni Ti, co by viděli Děravý kotel)

Komentáře

  1. Sákryš! Nikdy jsem nebyla v Londýně, takže nevím, jestli ho vidím. :( Tak to mám smůlu. jinak pěkný řetězák, některé otázky jsou dost těžké. :)

    OdpovědětVymazat
  2. "...viteál? Nestraš!" To mě pobavilo.
    Žetězáky šly vždycky tak nějak kolem mě. Ale ty jsi na něj odpověděla pěkně. Jinak, díky za komentář u Pádu i za tu pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak by si se jmenovala v kouzelnickém světě? ty bys věděla, kdyby ses zamyslela, Illienel :)
    Jak by vypadal tvůj patron? Jednorožec
    Byla by si z čistokrevné rodiny? Jistě
    Co by si viděl/a v zdrcadle z Erisedu? To se neříká
    Jakej by byl tvůj bubák? Nevím přesně. Asi že jsem tady zůstala úplně sama. Že mi umřeli. Že tomu, na kom mi záleží, se hnusím. Že nic nedokážu. Že dokážu vidět a že mám strach
    Do jaké koleje bys patřil/a? Zmijozel
    Za co by ses přeměnila jako zvěromág? Pes
    Co by sis vybrala jako viteál? Medailonové hodinky a člověka
    Jakou bys chtěla mít hůlku? 10 a 3/4, vrbové dřevo, žíně z testrála
    Jaké bys měla čarodějné zvířátko? Po tom, co jsem se dozvěděla, že by mi kluběnka ve spánku vylizovla nos, jsem kapitulovala k pouhé sově
    V jaké době by si chtěla navštívit Bradavice? V době Harryho Pottera

    OdpovědětVymazat
  4. Teda... dost mě děsí ta kolej. Jako malá jsem byla za Havraspár, pak za Nebelvír, občas mám dojem že se hodím jedině do Mezimoru a děsím se toho, že to bude Zmijozel. To je tak blbý rozčarování, že možná nejsem tak hodná a milá, jak si namlouvám. A hlavně... sakra, já je chápu! Já jim rozumím. Já je lituju.
    To je můj velký problém. Nedokážu účinně nenávidět. Buď se mstím (což třeba dokážu i po 5 letech) nebo lituju.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."