Fiducia

Žánr: Temné, Psychologické, Drama
Žánr 2: Slash
Postavy: Harry Potter, Severus Snape
Přístupnost: pro všechny
Období: 7. ročník


A ať jakkoliv je špatný dnešek, uleháme, abychom se probudili do nového zítřka.

Dopadneš na kolena, jestli sis je sedřel do krve, už nevnímáš. Chytneš jeho tvář do dlaní a tiše zasténáš. Prsty ti máčí krev - a její barva pozbývá přitažlivosti vzdušných šatů tanečnice. Prosíš, aby ti teď jako nikdy Bůh naslouchal.
Cítíš tmavé oči, jež jsou nyní jako zakalený inkoust míchaný s kapkami slz, a tvoje srdce v tu ránu zaplápolá v naivní víře.
"Zůstaňte se mnou, prosím! Dám vám všechno. Ukážu vám třeba jak chutná déšť," začneš blábolit páté přes deváté. Pořád věříš, neboť ještě stále cítíš jeho slabý dech na své tváři.
"Podívej se na mne," téměř ani nevysloví.

Protože zítřek nikdy neumírá.

Komentáře

  1. Aaaa! No tak to je naprsto dokonalé, můžeš vyřídit. Teda slash jsem v tom ani nějak nevnímala, vnímala jsem jen ty pocity, kterých tam bylo opravdu hodně. Je to, jako bych to sama prožívala, úplně je mi z toho špatně, jako byc hsnad já měla někoho ztratit. Br... Jestli takové živé budou i ty ostatní povídky... No tak to mě podrž.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ráda vyřídím L.W. píše vždycky tak...její slash je o pocitech, které vtáhnou a pohltí, takže člověk si to ostatní ani neuvědomuje Je to, narozdíl ode mě, skvělá autorka. A píše už dlouho. Napsala toho spoustu, jedno lepší než druhé, ale ještě víc povídek má v hlavě Mě nezbývá než douat, že je všechny někdy napíše, protože u čtení jejích děl zapomínám na všechno!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."