Když anděl ztratí křídla

Bratři a sestry,
nebojte, dělám si legraci :D Ale teď vážně...všem skautským bratrům a sestrám (pokud tu nějací jsou) přeji všechno nejlepší do nové stovky :-) Doufám, že jste dneska nezapomněli a vzali si alespoň šátek - já byla celý den v kroji. Ale teď znovu...
Přátelé a kamarádi...
to asi neznělo o moc líp, že? :D Nezlobte se, sledovala jsem celé odpoledne i večer program na ČT 2, věnovaný 100 letům českého skautingu a nakazila mě velká dávka nostalgie a sentimentu :-) Ale abych se dostala k tomu hlavnímu :D Přestože mám pořád ještě neuvěřitelný shon (který skončí definitivně příští víkend), povedlo se mi dokončit jednu kratinkou básničku, kterou jsem měla už dlouho rozpracovanou. No, povedlo není správný výraz, přesnější by bylo, že jsem ji dopsala. Protože i přes veškerou mou snahu je to děs a hrůza. Po zralé úvaze (pokud jsem něčeho takového schopná :D) jsem se rozhodla ji raději nezveřejňovat, ale na přání Juliet jsem se k tomu nakonec přece jen odhodlala. Takže tady je. Jakékoliv komentáře s kritikou vítám, vím, že není dobrá a ráda si nechám poradit co a jak vylepšit :-) Básnička je psána na motivy povídky I andělé ztrácí svá křídla od Juliet Rocks. Vlastně je celá podle té povídky :-) Julietini Andělé jsou totiž úžasní a zanechali ve mně po přečtení tak hluboký dojem, že jsem se rozhodla podle nich napsat básničku, což se nakonec ale neukázalo jako dobrý nápad :-(. Doporučuji rozhodně Julietinu povídku přečíst! A potom třeba i tuto báseň, ale nejsem s ní moc spokojená :-(
Každopádně, pokus je u konce a pokud ji to moc neurazí, ráda bych ji věnovala právě Jul :-)


Létal jsi v oblacích, křídla bílá jako sníh...
Dívka jenž tvé srdce okouzlila
Se životem svým skončit chtěla
Cestu svou osudnou pro ni jsi opustil
Obětí duše své život jsi jí navrátil
Oheň lásky mezi vámi plál
Křídla však tmavla dál a dál
Lásce vzácné měl být brzy konec
Osud padlých andělů mezi vámi stál
Však našla se dívka s duší čistou
Jenž pro lásku a štěstí vás dvou
S křídly tvůj osud smutný na sebe vzala
Za tu oběť andělé teď do ráje ji zvou...

Komentáře

  1. To bylo krásné a k té povídce od Jul se to nádherně hodí! Myslím, že bude naprosto nadšená!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuju mockrát Já si sice nemyslím, že by to bylo tak pěkné, ale snad se jí to bude alespoň maličko líbit, i když nevím, no

    OdpovědětVymazat
  3. to je nádherné! kouzelné! dokonale to vystihuje atmosféru té povídky. já ji četla hrozně moc ráda, už na starém blogu, a tak jsem komentovala tak poskrovnu...
    jsi ohromně dobrá básnířka, a když s ní nejseš spokojená, pak básničky, se kterými spokojená jsi, musí být jako zázrak

    OdpovědětVymazat
  4. No-ty-kráso! Tak to bylo dokonalý! Víc než to! Čučim tady na to s otevřenou pusou a smekám! Je to tak milionkrát lepší než samotná povídka, je to dokonalé, krásné a předtavuju si pod tím nějaký úplný román. Tohle že není dobré? !!! JE! Pro mě rozhodně! Náááádherný! Jsem v oblacích, lítám tam někde se Zuzkou. Prostě... UUUH!!! Hned bych si tu básničku k povídce přidala, ale nevím jestli můžu... :( Můžu? Napsala bych tam tvé jméno, samozřejmě. ;) Ta báseň by byla nádherná nakonec. Jako taková krááásná pointa a zrekapitulování. A prostě... LOVE! :)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Ha! Já říkala, že bude nadšená! ;D

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Děkuju mnohokrát Takovou chválu si ani nezasloužím...a já snad nikdy nejsem úplně spokojená se svými básničkami, snad až na Blues pro přírodu. Vím, že je pořád hodně co zlepšovat, ale baví mě to. Hlavně je to něco, co může člověk psát, i když má na psaní málo času, což je asi můj případ.[4]: Jul, jestli toho chválení nenecháš, tak budu za chvíli zářit jako vánoční stromeček a rudá budu jako Ronovy uši Moc děkuji za nádherný komentář, neskutečně potěšil, ačkoliv si myslím, že si takovou chválu určitě nezasloužím. Rozhodně to není lepší, než Tvoje povídka, ale pokud se Ti to líbí, jsem spokojená K povídce si to samozřejmě přidat můžeš, je to psané k ní a pro Tebe [5]: A měla jsi pravdu...děkuju vám všem za pěkné komentáře, ačkoliv to tak docela nechápu   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Aspoň nebudete potřebovat žárovičky. ;) Říkám co si myslím. Fakt Tě nepřechvaluju jen tak. ;) A moc děkuju. :)))[5]: Však mě už za ta léta znáš. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Musela jsem si to přečíst znovu, je to tak úžasné ve tvém podání... :)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."