Opilá jarem s aparátem v ruce...

Zdravím vás vespolek :-)

Abyste věděli, že žiju (kdyby vás to zajímalo, jako že asi ne :D), přidávám sem na blog malou ukázku toho, co v posledních dnech dělám ve volném čase. Přiznávám se, nepíšu. Chtěla bych. Moc. Ale nejde to. Proč? Protože je jaro, vážení! :D A já, opilá jarem, nechci koukat jenom do monitoru nebo na papír, když je venku tak nádherně (počasí neberme v potaz, ta příroda je nádherná :D). Proto chodím s foťákem v ruce a když už je toho jara na mě moc (ano, vážně mě to svým způsobem opíjí), cvaknu a pokusím se zvěčnit alespoň stín té krásy. Jelikož jsem však naprostý amatér (kterému nebylo shůry pro fotografování velké nadání dáno), berte prosím kvalitu snímků se shovívavostí. Nezveřejňuji proto, že by to byly povedené, kdovíjak pěkné a zajímavé fotky. Zveřejňuji proto, že...vlastně ani nevím :D Letošní jaro v kombinaci s mým děsivým optimismem se mnou provádí opravdu prapodivné věci. A možná právě následkem tohoto mého "jarem poblázněného" stavu jsem se rozhodla sem ty fotky dát.

Takže z mého jarního objektivu...


1) Kdo to pozná? :-)


2) Obyčejné neobyčejně


3) Fialové krásky


4) Miss Violett


5) Rozesmáté sluníčko neostřilo maličko


6) Odvážná květinka, rostla sama samotinká


7) Všechny keře samý květ,
je to radost pohledět...


8) Na jaře i město kvete :-)


9) Cestou vzhůru


10) Jídelna z druhého břehu ;)


11) Modleme se, aby naše vzdělávání...dopadlo lépe než školní šatny :D


12) Třída pana Komenského


13) Ulička s naším vzdělávacím ústavem


14) Zeleň před školní jídelnou


15) Město zpívající


16) Město krásné


17) Město zaslíbené




Přeji vám všem krásné a optimismem naplněné jaro!

P.S. Ano, vím, že už jsem s tím jarem otravná, ale já za to vážně nemůžu! Poprvé po dlouhé době jsem schopná se kolem sebe dívat a vidět! Takže si připadám jako Alenka v říši divů. Jé, ono je JARO! A to jaro je krásné. A příroda kvete a zpívá a bzučí...A občas i svítí sluníčko :D No prostě jak malé dítě. Proto prosím omluvte ten sentiment...

Komentáře

  1. Já se tak těšila a ono nic. Tak padám do galerie. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach Bože, ty snad bydlíš v ráji! To je taková nádhera! Příroda, samozřejmě taky, ale i u nás rostou pěkné kytičky. Ale to prostředí! Ten kostelík a škola? Nádherný! Já úplně si vzpomenu na to, ajk to vypadá u babičky... Taky taková krása... Miluju moravský vesničky!

    OdpovědětVymazat
  3. já poznám jaro snadno, protoře v zimě nějak nemám nutkání škrábat se na každý slezitelný strom, který vidím

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."