Opuštěná královnou

Ahojte :-)

Tak mám konečně chvíli volno. A protože budu doma jen dva dny, pokusila jsem se toho využít a něco napsat. Abych trénovala mou neschopnost psát krátce, přihlásila jsem se do projektu Duben, měsíc drabble - DMD. A protože v DMD se píší drabble ze všech možných i nemožných fandomů, pokusila jsem se taktéž na chvíli odprostit od mého HP. Nešla jsem však daleko jak v knihovničce, tak ani v oblíbenosti :-) Takže první dubnové drabble je z fandomu Letopisy Narnie a je na téma ...a taková to byla láska A protože je to mé první drabble vůbec, prosím o konstruktivní komentáře (jestli se na 100 slovech dá vůbec něco komentovat :D).

Přeji všem pěkný začátek prázdnin :-)

Drabble je věnováno mé drahé Jul a Mai :-)



Trinian užasle hleděl na tváře postav před sebou. Zdá se mu to? Ta krásná mladá dáma uprostřed je opravdu Jill? A vedle ní...usměvavá dívenka s lahvičkou a dýkou za pasem. To může být jedině královna Lucie. Takže je to určitě sen. Štípl se do paže. Nic. Zavřel oči. Znovu se štípl, tentokrát do ucha a otevřel je. Žádná změna.
"Opravdu se vám to nezdá, milý Triniane. Jsme to my", usmála se Lucinka.
Před ním stáli Jill, Eustace, Petr, Edmund, Lucinka, Polly a Digorry...
"Ale nemá vás být víc? Kde je královna Zuzana?"
"Naše sestra...", odvětil Petr, "už není přítelkyní Narnie."

Komentáře

  1. Jůůů!!! Mě se to líbí moc. Musím se tedy přiznat, že Letopisy jsem všechny zhltla v létě 2009, takže si už všechna jména nepamatuju, ale ta základní ano. ;) Tohle by mělo být z kterého dílu? Zuzka se od nich odklonila až v posledním díle, nebo ještě dřív?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Zuzka se v knize objevila naposledy ve čtvrtém díle, ale myslím, že o tom, jak přestala věřit na Narnii je zmínka už v Plavbě Jitřního poutníka.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Páni, už tak brzo? No jo, ta knížka mi přišla dokonalá a tohle mi jediné vadilo. Nebo spíš přišlo líto, protože jsem ji měla ráda. Hele a Polly a Digory... To byli ti co jí objevili? (Fakt v tom mám binec.)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ano, Polly aDigory byli první lidé, kteří vstoupili do Narnie - stáli u jejího zrodu a zániku...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já si to myslela! (Dobře, tak jsem si typovala. ) A Jill a Trinian jsou z knihy Kůň a jeho chlapec...?

    OdpovědětVymazat
  6. Jill je kamarádka Eustace, společně byli v Narnii ve Stříbrné židli a potom v Poslední bitvě. Trinian je král Narnie právě v Poslední bitvě.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Kurňa, tak to jsem se hooodně sekla. Promiň, už přestanu spamovat. (Dozvěděla jsem se všechno, co jsem potřebovala. )

    OdpovědětVymazat
  8. Wow! Tohle jsem už viděla na DMD, a tak nějak jsem si neuvědomila, že jsi to ty Krásné

    OdpovědětVymazat
  9. hodně mi to připomíná knížku - a že já ji četla tolikrát. opravdu málokdy se setkávám s ff na Narnii, což mě trochu mrzí, protože to je moje oblíbená četba (já na Narnii vyrostla), táákže: to drabblíčko se ti opravdicky moc povedlo. opravdu krásné

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Ty přece nespamuješ Ptej se kdykoliv, na cokoliv [8]: Děkuju [9]:Děkuju mockrát Já jsem poprvé na ff Letopisy Narnie narazila právě na DMD. Taky ji mám ráda

    OdpovědětVymazat
  11. Ach, jé, moje milovaná Narnie. Už jen to mi udělalo obrovskou radost. A napsané to bylo dobře, moc se mi líbila ta poslední věta.
    Zuzku jsem nikdy neměla ráda, ani na začátku, když ještě nebyla tak anti-fantazijní. Jinak o její špatné víře je zmíněno už v Princi Kaspianovi, nepřímo - byla poslední, kdo nedokázal vidět Aslana, pamatuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Příběh Zuzany se mi vždycky zdál hrozně nespravedlivý.
    Neudělal nic špatného, jen prostě dospěla. A za trest jí zemřela celá rodina, všichni ji odvrhli a ona zůstala sama. Úplně sama.
    Pro mě byla dlouho nejoblíbenější postava ze světa Narnie právě Zuzana, protože se k ní Lewis zachoval tak strašně hnusně.Drabble dobré. Možná mi malilinko chybí nějaká hlubší pointa (nebo jsem jí nepochopila), ale dobré.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."