Povídky od Lyry

Tak vážení a milí,
jelikož v poslední době nemám čas napsat něco pořádného nebo vůbec něco nového napsat, budu se teď opičit po Juliet. Doufám, že jí to nebude vadit. Rozhodla jsem se totiž zveřejňovat na svém blogu kromě svých vlastních i povídky mé kamarádky Lyry. Jelikož se před časem rozhodla zrušit svůj blog, bude tady pro její povídky něco jako dočasný domov. Než si založí nový blog nebo nastálo, pokud blogový svět opustí úplně. Já doufám, že ne :-)

Lyra Materazzi píše zatím pouze slash. Ale ty, kteří tento žánr nemají příliš v oblibě, mohu ujistit, že povídky L.W. jsou jedinečné a rozhodně stojí za přečtení! Nenajdete tam nic jiného než spoustu nádherně popsaných emocí hlavních hrdinů. Její slash je o pocitech, které vtáhnou a pohltí, takže člověk si ani neuvědomí, že čte o vztahu dvou hrdinů :-) Je to, narozdíl ode mě, skvělá autorka. A píše už dlouho. Napsala toho spoustu, jedno dílo lepší než druhé, ale ještě víc povídek má v hlavě :-) Mě nezbývá než doufat, že je všechny někdy napíše, protože u čtení jejích děl zapomínám na všechno! :-)

Přeji pěkné počtení :-)

Fiducia

Popis:
Počet slov - 116
Slova - prsty, krev, slzy, Bůh, déšť

Requiem

Popis: Protože to nejtěžší je opustit nás.

Tmavomodrý svět

Popis: I samotná Ledová královna tiše dřepíc vedle dvojice by Dracovi mohla krásu a klid závidět, přesto tomu tak nebylo. Svůj účel splnila. Její milovaný chlapeček, kterého rok, co rok držela ve svém náručí, aby tiše spal, teď spočinul v pravých rukou svého hrdiny.

Komentáře

  1. odpusť mi to, ale slash číst nebudu. promiň.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Já vím, že Ty ne Nevadí, ne každému se to prostě v povídkách líbí, já to chápu. Ale je to jen o tom, že se mají rádi - žádné scény nebo něco takového tam není. A je to moc pěkně napsané...Ale nikoho samozřejmě do čtení nenutím

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Neopičíš se a nevadí. ;) Je to super, když takhle někomu vypomůžeš. ;) Já si to určo přečtu, i když to taky dvakrát nemusím (spíš nevyhledávám, ale neodsuzuji), jen asi ne dnes. Nestíhám nestačím, nestihnu to nestačím, promiňte vážení, mám veliké zpoždění.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."