Soví houkání

Báseň nebáseň aneb Omluva


Slovo sem a věta tam
Jsou to zvuky a nic víc
Člověk hluchý nevnímá
V myšlenkách je zahloubán
Kouká a nic nevidí

Učit stále se snaží
Myšlenky však prchají
Na nic se nesoustředí
Do obrazovky hledí
Kouká a nic nevidí

Valí se to ze všech stran
Staré nové úkoly
Celý den jen prosedí
Nad přípravou do školy
Kéž by se dal vrátit čas

"Sliby - chyby" ona zná
Dokázat to nehodlá
Povinnosti plnit své
Cílem jejím zůstává
Kéž by se dal vrátit čas

Lépe chránit zdraví své
V přírodě čas trávit víc
Nenechat nic náhodě
Neodkládat učení
Illienel napraví

Žádná báseň není to
Snad jen pro vás omluva...

Až to škola dovolí
Že na blogu nebývá
Illienel napraví

Komentáře

  1. To je dokonalé!
    Vystihuje to přesně tu školní atmosféru, to jak mají všichni moc práce, ale víš co, je to tvůj blog. Ty jsi jehlo "vládcem" a ty sama si určuješ kdy a co zveřejníš Myslím, že všichni pochopíme, když budeš věnovat víc škole. To je řece důležité.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné... :))) A máš teĎ volno od zítřka? Jinak se mi to moc líbí, protože v tom vidím úplně přesně sebe. Ani ne tak, že bych s etolik učila, spíš to, že nevnímám a jsem mimo. Pořád přemýšlím nad tím, co by kdyby a to mě ruší...

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, jsi milá, ale opravdu si to o sobě myslím. Aspoň momentálně. Občas (respektive jednou za půl roku) se mi něco takového stane a já mám pak takovou náladu. Napíšu Ti o tom v dopise, dobře? ;) Nechce se mi to psát sem...

    OdpovědětVymazat
  4. pane jo, to je krásná básnička! moc moc se povedla - skvěle vyjadřuje, jak člověk nestíhá školu a stejně nad ní tráví přespříliš času

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."