Báseň skoro jako ukolébavka

Zdravíčko :-)

Dneska jsem měla volno kvůli maturitám, ale beztak jsem ho skoro celé strávila ve škole. Domů jsem se dostala až po sedmé a musím se učit na dvě písemky (někteří učitelé se zjevně během maturit nudí!), takže jen krátce...Před pár dny jsem při usínání trochu básnila do mobilu. A protože to bylo vážně při usínání, tak jsem si z toho druhý den nic nepamatovala a našla to náhodou dneka v poznámkách :-) Tak jsem se to sem rozhodla dát.

Taky jsem dopsala druhou kapitolu povídky Každá postava má svůj příběh, takže ji snad můžete v nejbližší době očekávat. Momentálně píšu 3. kapitolu, sérii drabblat k obrázkům a několik sonficů, takže se máte na co těšit. Jedno drabble jem napsala dneska ve škole, ale zveřejním ho asi až později...Také jsem konečně připravila sovu pro mou drahou trpělivou (snad, doufám...) Juliet, takže se může těšit v nejbližších dnech na poštu :-) Ale pšt! Neříkejte jí to! Je to překvapení :D A jak tak vidím, trošinku jsem se přece jen rozepsala a na učení nemám vůbec náladu, takže možná dnešní večer (noc?) strávím přece jen jinak :D

Jo a možná jste si všimli, že mi v textu často vypadává písmenko "s". Je to způsobeno trošičku zlobící klávesnicí. Bohužel nemám čas ani chuť to opravovat, přece jen vždycky to prostě nefunguje :-( Slibuji, že to buď brzy spravím (celá klávesnice jaksi zlobí) nebo si dám tu práci a články opravím. Dneska už to ale určitě nebude.

Nakonec připojuji gratulaci všem úspěšným maturantům, kteří to již mají za sebou, jako třeba naší šikovné Kallii, která odmaturovala přímo skvěle :-) A všem, kteří to ještě nemají za sebou, přeju hodně štěstí :-)

Báseň bych chtěla věnovat Lottie za krásný dessing a Juliet za její trpělivost (a jako omluvu za mé zpoždění).


Myšlenky létají tmou
snažím se chytit alespoň jedinou.
S první hvězdou na obloze umírá den,
s křídly noci do mé mysli přichází sen.

Schována v černém stínu,
zachumlaná pod peřinu,
oči se mi klíží,
spánek už se blíží.

Zašeptám modlitbu...

Prosím tě, Pane, za všechny mé hvězdičky.
Za ty, jež v srdci svém nosím.
Dej, ať je na světě mír a klid.
Za to tě, Pane, upřímně prosím.

Sepjaté ruce na polštář padají,
semkla se víčka, klidný spánek vítají.
Na nový den pár hodin si počkají,
než přijde ráno,odpočinku se oddají.

Komentáře

  1. myslím, že mě nikdy nepřestaneš udivovat, jak kouzelné básně píšeš... vážně, tahle je naprosto úžasná...
    tvá přirovnání, básnické vyjadřování a přitom pochopitelné, mě naprosto fascinují
    podobně se modlím, když jsem unavená a nechce se mi modlit se za každého zvlášť...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný! Tak tohle se mi vážně líbilo. To je prostě talent, jinak to nevidím. To prostě někdo musí umět. Máš to v hlavě. Je to krásný, nádherný. :) A trpělivá jsem. ;) :)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: myslím tím: když už jsem unavená a nemodlím se za každého zvlášť, jen s tím rozdílem, že to neumím tak hezky zformulovat...

    OdpovědětVymazat
  4. Charlie, Lotte, ...25. května 2012 v 11:46

    Ne, že by se mi nelíbily všechny tvé básničky, ale tahle... Naprosto mě dostala! Vážně, myslím, že nejpovedenější,  cos napsala :) Ach jo, chci to umět taky... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je vážně krásná. Jdu díky ní spát s lepší náladou. Na básničky jsi vážně moc šikovná...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."