Návrat jara

Ahoj :-)
Tak jsem litovala ve svém "papírovém blogu" a narazila jsem na kratinkou, dávno ztracenou a zapomenutou haiku básničku. Psala jsem ji jednoho slunečného dne někdy začátkem května. Neměla jsem zrovna Múzu na návštěvě, tudíž jsem nebyla schopná napsat nic víc než haiku. Mrzelo mě však, že haiku má jen 17 slabik ve třech verších, protože bylo opravdu krásně a já stůj co stůj chtěla psát básně. Tak jem se rozhodla, že zkusím poskládat více haiku do jedné básně tak, aby to nějak dávalo smysl (pokud se vůbec dá o haiku říct, že dává smysl :D). Víc než čtyři haiku jsem však stejně dohromady nedala.
Nevím, proč to sem dávám, ale když už jem se tehdy tak snažila, přišlo mi škoda, aby to zůtalo zapomenuté v záplavě prázdných stránek. No, co na to říkáte?

Přeji vám klidnou noc a slunečný den (Tobě, Lauro, oblačný :D)
Vaše Illienel

(autorkou obrázku je Penny - penelopeo.blog.cz)


Kolem šeříky
Nad hlavou slunce svítí
Jaro zpívá v nás

Přišlo po špičkách
Zeleň kam se podíváš
Vykouzlilo nám

Tiše! Poslouchej!
Jak v korunách to zpívá
Radost uslyšet

Louka samý květ
Tolik barev, vůní, krás...
Jaro je tu zas! :-)

Komentáře

  1. Roztomilé. Miluju šeříky!P.S. Děkuji ti převelice! Doufám, že toto počasí ještě nějakou dobu zůstane! Ach, mráčci, jak já vás miluju ;D

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavé, tak jsem si zrovna říkala, jak je to roztomilé, a koukám, že Laura si myslí totéž. tyhle haiku jsou opravdu moc roztomilé... bohužel, já se svým typiským nedodržováním pravidel, forem a norem literárně i obecně jsem se do něj nikdy nenacpala. prostě si všechno dělám po svém...

    OdpovědětVymazat
  3. Juhůůů! To bylo tak krásně "barevné" a "slunné". :))) Culím se od ucha k uchu. člověk by nevěřil, co s ním udělá 39 slov. :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Haiku jsme kdysi psali na základce... ale veškeré moje výtvory, jsem raději dala babičce na zatopení. :) Za to ty, máš na básnění vážně talent. I z něčeho jako je haiku dokážeš poskládat tak úžasnou věc. Už jen zmínka o šeřících mě nesmírně oslovila. Miluji jejich vůni... škoda, že kvetou jen pár dnů v roce. :) Skvělá práce!

    OdpovědětVymazat
  5. Příjemná báseň. Umíš pěkně skládat haiku k sobě. Skoro při čtení slyším takovou jemnou melodii, třeba by z toho šla udělat i píseň ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Haice jsem nikdy na chuť moc nepřišla
    (stejně jako na to, jak se to ne-skloňuje), ale tohle se mi vážně líbí. A ten obrázek je vážně hezký.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."