Bouřlivá noc

Zdravím vás :-)

Právě teď sedím na chodbě dětského oddělení nemocnice a po hodinovém čekání děkuji Bohu za to, že se mi na chvíli zprovoznil alespoň mail a blog! Signál téměř nulový, celou noc nesmím unout kvůli zítřejšímu vyšetření a abych nerušila spolubydlící na pokoji, muím sedět zavřená vedle sesterny a poslouchat ty jejich...povídání. Nemůžu se už pořádně soustředit na čtení, protože se mi chce spát a počítač mi za tři minuty zakážou. Pokusím se do rána psát a básnit, protože nic jiného se tu dělat nedá...A přináším vám krátkou haiku básničku, napsanou dne ráno v čekárně očního lékaře. Je to reakce na předešlou noc (kdy jsem ještě byla doma).

Mějte se krásně a važte si toho, že můžete spát :-)
Vaše unavená Illienel

(autorkou obrázku je Penny - penelopeo.blog.cz)


Teplá letní noc
Vzduch dusný mysl zmámil
Tmu prozářil blesk

Světlo střídá zvuk
Obrovská dutá rána
Zaburácel hrom

Nocí koncert zní
Basák hrom, déšť bubeník
Hrají pravý rock

Náhle ticho je
Snad struna praskla, kdo ví
Tma nic nepoví

Odpočívá kraj...

Komentáře

  1. Páni, Illienel, ten konec.. Šel mi z toho mráz po zádech. Nevím jestli mi poprvé u tebe neunikl smysl, ale myslím že ne. Nejsem levá jenom na básnění. Dokonce i čtení básniček mi dělá problémy.
    Jinak, i když je mi jasné, že se tady asi už před tím vyšetřením neobjevíš, tak ti chci popřát hodně štěstí. :) Myšlenkami jsem s tebou.
    A to spaní... No. Taky jsem toho moc nenaspala. Ach ta škola... a bouřka za okny.

    OdpovědětVymazat
  2. ta série haiku zní fakt zajímavě, rachot, ticho, světlo, tma... bouřka jak vyšitá. ráda ji poslouchám...
    obávám se, že já toho moc nenaspím hlavně kvůli sobě, a to proto, že se bojím každé chvilky, kdy musím poslouchat tok svých šílených myšlenek, snažím se ji jakkoli oddálit a pak jsem neskutečně unavená...

    OdpovědětVymazat
  3. Jů! Moc hezký, ale poč si pod tím tichem představuju něco špatného? Jinak jaktože jsi nemohla spát

    OdpovědětVymazat
  4. Nejlepší básnička kterou jsem tady četla! Úplně mě z toho mrazí. Totálně dokonalé. Ten rock, ten bubeník. A ta struna. A poslední věta... dokonalé. Ach bože, dokonalé.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."