Paprsek slunce pro duši

Moje milé hvězdičky,
nedivte se tomuto oslovení, tak říkám v duchu těm, které mám ráda, kteří mě zahřívají u srdíčka, na kterých mi záleží...
Sluníčko potřebujeme v životě všichni. A já ho samozřejmě všem lidem ze srdce přeji. Ale tentokrát bych chtěla být trochu více konkrétní. Když bude paprsek mít jasný směr a cíl, třeba najde tu správnou dušičku a trochu ji zahřeje a prozáří její den. Moc bych si to přála.

Takže ten nejupřímnější sluneční paprsek posílám
Lauře, Mai, Alušce, Charlie, Penny, Juliet a Chloe :-)

Nechť prozáří vaše dny, rozzáří vaše oči, vykouzlí úsměv na vaší tváři a zahřeje vaše srdce :-) Mám vás ráda! A doufám, že se pokusíte ten optimismus v sobě najít. Nepřetvařujte se! Až to půjde, tak tam bude :-) Nucený úsměv není úsměv. Já si přeji, abyste se nemuseli nikdy do úsměvu nutit, ale abyste ho našly ve svém srdci. Někdy přijde mrak. Nebe se zatáhne, déěť smáší zem jako slzy smáčí naši tvář. Říká se, že pláč očišťuje naši duši, stejně jako voda zemi. Po každém dešti přijde sluníčko. Někdy i duha :-) Po každém pádu, přichází nový začátek. Krok vpřed nebo vzhůru. Důležité je to nevzdávat.

"Nikdy není tak špatně, aby nebylo hůř! Nic není tak horké, jako spálený buřt!"
(z animované pohádky Rudolf)

(fotka pochází z dnes již zrušené adresy 3.bp.blogspot.com - autor je neznámý)

"Důležité je, když je vám blbě, aby byl někdo, kdo řekne, že to dokážete."
(Jaromír Nohavica)

(obrázek pochází z dnes již zrušené adresy 4.bp.blogspot.com - autor je neznámý)

Kéž radost prozáří vaše dny. Mám vás ráda
Vaše Illienel

Komentáře

  1. Určitě se podívám, protože jsi mě zatím nikdy nezklamala,a navíc ten úvod byl zase tak nádherný. :) To prostě nikdy neomrzí. :))) Nebo spíš ty.

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím v pozitivní myšlení a meditace mi pomáhá v těžkých chvílích, ale jsem zároveň realista. A myslím, že je na světě příliš mnoho sobeckých a nevěřících (nemyslím přímo ve smyslu víry v boha a náboženství)lidí, kteří tento nápad odmítnou sotva o něm uslyší, takže je tento nápad odsouzen k zániku.
    Pokud je to co ve videu říkají pravda, zbývá nám jen doufát, že těch pár lidí co v to věří bude dost na to, aby se konec světa trochu spomalil. Ovšem k čemu by to bylo, když lidé akorát napáchají ještě více škod...
    Mám v sobě ovšem pochybnosti, že je to prostě jen další ze stovek mótivačních videí...

    OdpovědětVymazat
  3. To video mě neskutečně povzbudilo... Vážně, je nádherné, a neskutečně pozitivní. Jediné, co mi tam chybělo, byla aspoň zmínka o Bohu. Sice toho moc o meditaci nevím, ale myslím, že ať jsou elektromagnetické vlny jakékoliv, nejdůležitějším a tím nejpotřebnějším je nakonec modlitba.
    Nemůžeme povýšit meditaci nad Boha... každopádně, může to být dobrý doplněk, a taky způsob uklidnění a tak podobně.Mám tě ráda, moje zlatá Illienel...

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, děkuju moc Strašně mě to potěšilo. I já tě mám ráda a to jsme zatím neměly moc prostoru se poznat. Ovšem člověku stačí i tak krátký rozhovor, aby si tě zamiloval. Děkuji moc
    To video je krásné. Nikdy jsem snad neviděla nic optimistitějšího. Vážně to člověku vlije energii do žil

    OdpovědětVymazat
  5. Shlédla jsem video celé a je opravdu povzbuzující, optimistické... a já nevím co ještě Jsem ráda, že jsem tu na něj našla odkaz

    OdpovědětVymazat
  6. nezlobte se na mě, nechci do toho kriticky rejpat, ale k tomu videu bych přecejenom ráda něco napsala. Mai má pravdu; chybí tam Bůh. Zoufale moc. Nedokoukala jsem to do konce; viděla jsem asi první čtyři minuty, ale tohle prosím ne... (ono se stačí kouknout do komentářů) silně to zavání esoterikou - energie, vlny, pole vesmíru, aury - to prostě není nic jinýho. Tohle nemá s křesťanstvím nic společnýho - ano, věřím, věřím celým srdcem, že Láska nad světem existuje. Jenomže to NENÍ nějaká vibrace, vlna, na kterou se člověk může napojit a pěkně si meditovat. Tohle je moc hezkej článek: http://www.vira.cz/Texty/Glosar/Karikatury-Boha.html
    :)
    je přecejenom něco trochu jinýho aplikovat jako lék na bolest a samotu "pozitivní myšlení" a pokoušet se žít v harmonii s vesmírem a se sebou samým a chodit ve dne v noci s Pánem Ježíšem, mít s ním společenství a sdílet s ním utrpení i radost, celej život...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem taky INFJ!!! PS Už ti jede mobil? ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné, pokud jde o víru v boha, teď si vzpomínám, často se někdo zeptá, věříš v boha?
    Poslední dobou odpovídám že bohu důvěřuji ... možná že někdo namítne že jde pouze věřit a nebo ne ale čemu dnes lze na sto procent věřit, lidé zneužívají přetvářky za honbou po penězích a tak nic není opravdové, důvěryhodné...
    Takže děkuji za ta slova a za byť obyčejný upřímný slunečný paprsek který mě zahřál po přečtení na mé duši a hlavně na mém srdci, srdíčku i v těchto nočních hodinách, ono po takovémto úkonu dlouho žádalo, jen mu to ty mé nezbedné oči museli někde najít, jsem rád že to našli právě zde. Dík Illienel.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné foto. To první. Svítá. Na obzoru. Slunce prosvítá temnými mraky. Už brzy. Už brzy vyjde a ozáří celou zem. Hory a kopce, města a vesnice.Pěkný obrázek. Ten druhý. A tam někde na jihovýchodě je obec moje nejmilejší, pastouška, kde jsem prožil celý život. Lidé, které mám rád. A jsem rád, že jsou. Vzpomínám.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."