Sluneční paprsek

Moji milí, straří známí i vy, kteří jste tu poprvé,
Sluneční paprek posílám vám všem :-) Nechť prozáří vaše dny, rozzáří vaše oči, vykouzlí úsměv na vaší tváři a zahřeje vaše srdce :-) Já vím...jsou to jen slova. Ale kdyby to bylo možné, už by k vám letěl. K vám všem. Kéž bych to tak dokázala. Mám vás všechny moc ráda. Je to zvláštní, jak lidé, které jste nikdy neviděli, zasáhnou do vašeho života. Potkáte je ve virtuálním světě, zasáhnou vaše imaginární srdce a ovlivní váš reálný život. A my už pak nikdy nebudeme stejní :-) Ano, mnozí z vás až nečekaně rychle vstoupili do mého srdce a zabrali si tam místečko, které jim už nikdo nevezme. Lidská mysl je pomíjivá, ale srdce nezapomíná! A já taky ne. Žijte blaze a snažte se zachytit alespoň trošku světla do svých myslí a duší :-) Optimismus je někdy opravdu krásná věc...

(fotka pochází z dnes již zrušené stránky 3.bp.blogspot.com - autor neuveden)

Pokud máte chvilku, přečtěte si náledující mini příběhy. Je to takové zamyšlení a paprsek světla pro duši :-)


A ještě vám posílám jedno video, které sdílím jen s těmi, které mám ráda. Takže tady je. Pro vás :-)


"Nikdy nečekej na zítřek, když máš někomu říct, že ho máš rád."

Takže to říkám. Otevřeně a upřímně. Všem lidem dobré vůle! Těm známým i těm, které jsem doud nepoznala :-)
"Mám vás ráda!" A jmenovitě: Lauře, Mai, Juliet, Čajušce, Charlie, Chloe, Penn a mnohým dalším, kteří tento blog asi nikdy nenavštíví, ale jejich jména jsou v mém srdci nesmazatelně zapsána. "Mám vá ráda, holky." :-)

Vaše, Jeho a už také svá
Illienel

Komentáře

  1. Krásný obrázek (ten, kdo ho vyfotil je fakt dobrej ) a moc hezký text. Souhlasím s tebou - virtuální lidi až neuvěřitelně změní.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji... Rozzářila jsi mi den a zahřála jsi mě na duši, stejně jako to video. Optimismus je krásný, jen pro někoho je obtížné poddat se mu... Ale věřím, že každý by kus z něho v sobě našel. Krásný článek...
    Děkuji ještě jednou a ještě mnohokrát. ^^ :*

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, děkuji. Ale ne za sluneční paprsek, který koneckonců nebyl určen mně, neznámé osobě, ale za to, že jsem mohla vidět tohle krásné a pravdivé video. A taky za odkaz na ty mini příběhy. Já jsem optimistka, ale někdy... někdy potřebuju utěšit. A to se pak modlím. Modlím a věřím, že On mě poslouchá. A že mi rozumí. Ale občas to potřebuji připomenout. Tyhle chvíle pochybností nemám ráda... Ale co, já tu jen sedím a plkám o sobě.
    Jak tak prolézám tvůj blog, stále víc žasnu. A mrzí mě, vážně mrzí, že jsem na něj nenarazila dřív. Každopádně - získala jsi novou fanynku.

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása. Souhlasím s tebou, lidi, které jsi nikdy neviděla a přesto ti zasáhnou doživota a zjistíš, že už s nimi tak nějak počítáš Fotka je nádherná a sluneční paprsky bych momentálně taky potřebovala. Když se nebudeš zlobit, pár si jich vezmu

    OdpovědětVymazat
  5. Protože je tenhle článek nádherně členitý, okomentuju všechno zvlášť. ;) A hned bych chtěla okomentovat ten začátek, dokud to nezapomenu. ;) Nejsou to JEN slova. Nejsou. ;) Protože jdou od srdce. A díky tomu získají živou podobu. Já když jsem to četla, ať už to bylo nebo nebylo určeno také trochu zčásti mě, koutky mi sami od sebe vyletěly vzhůru a já se musela usmívat. A přísahala bych, že jsem to teplo paprku ucítila. :))) Nádherně napsané. Jen s jedním nesouhlasím - optimismus je VŽDYCKY fajn. ;) :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Teď to video a konec článku. Ty už jsi mi ho jednou posílala, že? Je nádherné, líbí se mi ještě více, než poprvé, i když mě to zjištění trochu... Nevím,a si vyděsilo. Vím, že jsou skuteční, ale než mi to někdo řekl, nepřemýšlela jsem nad tím... A ke konci článku - děkuju, děkuju hrozně moc, protože jsi opravdu prozářila můj den. Víš, teď to bude asi trochu zvláštní, protože to tak nemůže být, přijde mi, že Ty jsi můj strážný anděl. Nebo spíš - nás všech. :))))

    OdpovědětVymazat
  7. A ty texty - jsou nádherné, jen je dnes nestihnu všechny přečíst. :) Ale aspoň si to rozložíma b udu se z nich těšit vícekrát. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Promiň, že neustále spamuju. Ale musím ti říct, že už nejspíš ségru děsně štvu. Protože pořád nejdu spát a čtu si to, co je na té stránce. A nahlas. A neustále říkám, jak je to nádherné. Protože je a já tu knížku chci!!! :))) Jsi můj člověk, vážně že jo. :)

    OdpovědětVymazat
  9. "Také tě mám ráda" :) Ten začátek, možná to jsou "Jen" slova. Ale krásná. Slova, která v sobě nesou jakési poselství. :) A pod tím ten obrázek... prostě nádhera. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To videjko je úplne úžasné. Dojalo ma to :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tu tak sedím, popíjím čaj se skořicí a čtu tvoje milá slova Děkuji, tenhle článek mi projasnil den a zvedl náladu o 1000%.
    Optimismus a pozitivní myšlení jsou kouzelné věci, dokáží víc, než se zdá.
    A k videu - které je mimochodem nádherné - knihu "Andělé v mých vlasech" jsem četla, mám ji v sebe v knihovničce

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."