Zakáz spánku

Zdravím vás :-)

Konečně jsem doma!!! Tři dny bez vás a ve špitále mi úplně stačily. Je mi líto všech, kteří tam musí být dýl, holky ze 12, přeju vám brzké uzdravení a Tobě, Terko, žádnou dietu :-) Dostala jsem léky a nařídily mi nový režim. Jinak jsem prý v pořádku, nejhorší prognozy se nepotvrdily :-) Ale uznejte...je to v pohodě, když musíte spát 8.5 až 9 hodin denně? Nedokážu si představit, jak zvládnu chodit spát už ve 21:30. To je skoro jak v 5. třídě, kdy jsem si mohla do půl desáté číst :-( Ale co naděláte, když máte potíže a doktor zavelí...nezbyde než poslechnout, protože nic jiného mi asi nepomůže :-) Ale už bylo dost nářků a stěžování. Žiju, chodím, dýchám (částečně :D), takže mi nic neschází. Přináším vám něco kratičkého (jako obvykle :D), co jsem napsala při mém nuceném nemocničním bdění...
Mějte se krásně a nezapomínejte, že

"Nikdy neuškodíš svému zraku, budeš-li pozorovat světlé stránky života." (R.Daly)

vaše Illienel



Schována pod peřinou,
tiše jak myška musíš být.
Není to tvojí vinou,
že spát dnes nesmíš jít.

Vždyť je to pro tvé zdraví,
vyšetření ti udělají
a řeknou co to je,
co trápí žití tvé.

Zítra už smíš zase spát,
teď jen se nepoddat,
únavě, co číhá,
ve všech koutech noci...

Komentáře

  1. Jsem zvědavá, jak budeš všechno zvládat ;)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jo, to já taky Hold slevím ze známek a trávit na blogu méně času. Omezím notebbok, respektive Internet, protože to je největší požírač času a s pomocí nových léků snad budu líp zvládat učení a hlavně si budu z té školy taky něco pamatovat. A taky...ono jde všechno, když člověk chce a něco pro to udělá. Já jem se zatím moc nesnažila, ale s tím je konec! Ty problémy za to nestojí...Takže pro mě svým způsobem začíná po dvou letech nový život...Jsem zvědavá, jestli bude lepší než ten předchozí

    OdpovědětVymazat
  3. Jak tak to čtu, říkám si: Illienel je vážně machr. a je to tak doopravdy. Ill, kdo jiný než ty by dokázal napsat povedenou básničku na jakékoli téma? jsi neskutečně šikovná, opravdu...jen tak mimochodem, ta „dieta“ není dobrovolná. prostě se mi stáhne žaludek a nedokážu jíst.
    představ si, Jul mě překřtila na Téju! zdá se mi to legrační, ale je to vlastně docela milé - a byla by to docela i dobrá přezdívka

    OdpovědětVymazat
  4. Jakto že jsi nemohla spát a teď musíš 9 hodin? PS To by pro mě nebyl problém. Jinak nemocnice jsou hnusný, ale tys to zvládla koukám výborně. Je mi líto, že jsem tě nepodpořila, ale vůbec jsem tu nebyla. :(((

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."