Anděl strážný

Zdravím :-)

Mám za sebou druhý den školy a pořád mám dobrou náladu, takže to vypadá, že se letos mého optimismu jen tak nezbavíte.
Svět je krásný...i když máte dvě volné vstupenky na Pálavské vinobraní a nemůžete tam jít. Svět je krásný...i když vaši vrstevníci stráví dvouhodinovku konverzací tím, že pomlouvají jen a jen vás a to v obou třídách. Svět je krásný...i když ráno začne hádkou rodičů, odpoledne pokračuje a večer vás čeká to samé. Svět je krásný...i když vás bolí každý centimetr těla, jako byste dostali pořádnou nakládačku a každý večer se hodinu v bolestech snažíte usnout. Svět je krásný...protože i když se zdá všechno beznadějné (hmm...to jsem asi ještě nezažila :D - ale slýchám to často), vždycky je nějaký důvod, proč žít a snažit se si ten život užít. Vždycky nás může potkat něco krásného, čekat někdo lepší, můžeme zažít něco zajímavějšího, dokázat co dřív ne...Jde jen o to mít trpělivost a na to hezké si počkat. Nevzdávat se a nemračit na svět jen proto, že ted slunce nesvítí. Ono někdy zatmění může trvat i roky. Pak je to těžké. Ale po každé noci musí přijít ráno.
Tak nevěšme hlavy, buďme veselí, žijeme na krásné Zemi, co víc bychom nechtěli? ;)

Fajn...konec vykecávání. Rozhodla jsem se zveřejnit jednu krátkou písničku, která mi už pár měsíců leží v bloku. Bohužel nevím, jak bych vám sem dala melodii, tak se můžete pokusit o vlastní zhudebnění ;)

Písničku bych ráda věnovala Dell, která ji četla jako první, za naše dlouhé letní skypování, když jsem nemohla psát :-)



(pokus o nahrávku melodie - altová flétna)

1)
Jsem tvůj anděl strážný
ty nejsi tu sám
já spánek tvůj střežím
denně tě hlídám

2)
Stále hledáš cestu
často klopýtáš
já povedu tě světem
když důvěru mi dáš

3)
Vždy ráno když vstáváš
i večer když jdeš spát
já nad tebou bdím
věř mi, že mám tě rád

4)
Náš Pán ti dal
veliký dar
nejsi tu sám
anděla máš

Komentáře

  1. Krásné... doslova překrásné... plné naděje a optimismu,kdy se člověk nemusí bát a má jistotu, že na něj někdo dohlíží Hned jak jsem to začala číst, se mi v hlavě zrodila melodie... určitě jsem se netrefila do té, která k tomu patří, ale to nevadí...moc se ti to povedlo

    OdpovědětVymazat
  2. E to nádjherná písnička, vážně překrásná. Jinak...to všechno, co se ti děje mě moc mrzí. Myslím na tebe. Mám tě ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední dny se tak nějak snažím o uklidnění se. Možná už by se mnou byla kloudnější řeč. Těžko říct... Vlastně to pořád rozdýchávám. Vím, že to ti asi moc nepomůže při tom všem, co se děje okolo tebe a omlouvám se. Přesto jsem s tebou a chci ti říct, že tě mám moc ráda... Zapomněla jsem na ty smsky, omlouvám se.
    Ten text je vážně krásný a myslím, že budu mluvit za všechny, když řeknu, že bych si ráda vyslechla i ten podklad. :) Na internetu určitě najdeš nějaké editory... jeden máme dokonce doma, ale ten zní jako kdyby tahali kočku za ocas.
    No nic, já to povídání ukončím. Měj se krásně má drahá Illienel a neztrácej na optimismu - jak jsi řekla, vždy je tady něco, z čeho se můžeme radovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Neuvěřitelně nádherná písnička, neuvěřitelně úžasný úvod! Ty jsi prostě stělesněním dobra, jinak to nevidím. Jak se říká, že v téhle době je každý trochu dobrý a trochu zlý, nekdy něco víc a někdy něco míň, u tebe žádnou "černou" nevidím. Jsi hrozně inspirativní člověk Illi...

    OdpovědětVymazat
  5. víš, že jsi takové sluníčko, které rozlévá optimismus do všech mých dnů?
    ta písnička je moc krásná, škoda, že nemůžu slyšet její doprovod... vlastně... nemohla bys mi ji někdy zazpívat na Skypu?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."