Bílá poezie

Zdravím! :-)
Dneska jsem si dovolila zahrát si na "velkou básnířku" a značně nadneseně nazvat svých pár veršíků z mého nového období tak, jak jsem je nazvala. Snad se za to na mě nebudete zlobit. Jedná se o texty dle mého názoru zcela pozitivní nebo se alespoň snažící o optimismus. Všechny vznikly v době od 29. srpna do 3. září, tedy v období, které jsem strávila na kapačkách v nemocnici. O mém tehdejším duševním rozpoleží si možná uděláte obrázek sami, po přečtení následujících řádků :-) Textů bylo více, avšak malého rozsahu, aby si zasloužily samostatný článek, proto je zvěřejňuji po více "kusech" ;)

Mějte se krásně a usmívejte se!
Vaše nadšená Illienel



1)
Nemoc není konec světa
po radosti není veta
když dostanu kapačky
nedám smíchu kopačky!

Dokud zdraví dovolí
budu se těšit do školy
už mám dost válení v posteli
radši se učit a psát úkoly!

Vždyť tak život studentky vypadat má
a já ho chci žít, dokud se to jen dá!


2)
Ten kdo chce v životě šťastný být,
musí se s osudem denně bít!
Tak neklesejme na mysli, nepoddávejme se spleenu,
s trablemi bojujme, nevzdávejme se ani vteřinu!


3)
Vlídné slovo zahřeje,
úsměv srdce potěší,
s přáteli vždy dobře je,
povzbudí nás na duši.

Komentáře

  1. Dramatické to veršíky vyjadřujíce fakt víc než by bylo zdrávo normálně číst, ne, nezlobím se, musí to tak být aby jsi optimisticky naladěná ze sebe smyla ten krutej balast co tě postihl, nedokážu si já ani snad ostatní představit za jakých muk ty verše vznikly, jakým utrpením jsi si prošla ale smekám že jsi to dokázala takhle přes všechna příkoří podat...
    Drž se a piš dál!

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krásné a úžasné! A ještě víc proto, že znám toho, kdo to napsal a vím, že se tím opravdu řídí. A to je úžasné. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tě sice neznám tak jako Juliet, což doufám brzo napravím, ale stejně vím, že vším, co jsi napsala se doopravdy řídíš. :) Za což máš, stejně jako za nádherné verše, mou obrovskou poklonu.  :)

    OdpovědětVymazat
  4. já napsala takový komentář, a on se ten potvora blog zasek a je po komentáři!Připadá mi neuvěřitelné, s jakou lehkostí a radostností se dokážeš vyjadřovat. jsi snad ten nejveselejší člověk, kterého znám...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."