Vražda na zločinci není zločinem

Krásný den! :-)
Nelekjte se prosím názvu dnešního článku, rozhodně mě neopustil optimismus v psaní ani v životě a už vůbec nepřemýšlím o vraždách! :D Proč tedy takový podivný název? Zase jsem jednou procházela šuplíčky i složky s mou tvornou a narazila na jedno dosud nezveřejněné drabble, které jsem psala do projektu Duben - měsíc drabble. Zadáním byl název tohoto článku. Avšak prošvihla jsem termín a tak se těch 100 slůvek nikdy nedostalo na vlny Internetu. Až tedy dnes. Je to sice jen drabble, ale...no, nevím, proč ho sem dávám :D Možná tím chci trochu odčinit následujícíh 14 dnů, kdy se tu nejspíš ani neukážu, protože prakticky nebudu doma. Každopádně, kdyby se to někdo z vás rozhodl okomentovat, budu velmi ráda :-)

P.S. Kdo je hrdinou tohoto drabble snad každý uhodne ;)

Užívejte si tepla domova, venku ho moc není :D
Vaše zmrzlá Illienel ;)

Drabble bych ráda věnovala Ondrovi, který u mě pravidelně čte a v poslední době dokonce i pravidelně a krásně komentuje a Surynce, která u mě čte a komentje i přes to, že já jsem si ještě neudělala čas prečíst a okomentovat ani jednu z jejích povídek. Ale chystám se na to! Takže...těmto dvěma lidičkám. Děkuju vám! :-)


"Soud rozhodl takto...
Obžalovaný je vinen v plném rozsahu. Za brutální vraždu, spáchanou při plném vědomí, se odsuzuje k doživotnímu pobytu v Azkabanu. Proti rozsudku není odvolání..."
Zvedl se z lavice a zamířil ven. Nebyl rozhodnutím Starostolce nijak překvapen. Vlastně to čekal.
Doživotí...nepřiměřený trest za pomstu smrti svých nejlepších přátel. Ani na okamžik však nelitoval, že toho zrádcovského šmejda, toho parchanta s krysí tváří zabil. Azkaban je děsivý, ale věděl, že by to udělal znovu. Náhle se však zastavil.
Srdce se mu sevřelo strašlivou úzkostí. Harry! Po tváři mu stekla slza. Snad mu jednou odpustí, že ho nechal samotného...

Komentáře

  1. Předně děkuji za článek, věnování a koneckonců i optimismus který mne ani na chviličku když zde právě čtu neopustil ani po přečtení úvodu :)
    Doufám jen, že oněch čtrnáct dní pro tebe nebude plno vysoce paralyzujících muk a že se při všech krásných smyslech co jen máš k dispozici navrátíš a podělíš se s námi o další článk. Inu, snad nebudu jediný kdo bude vzpomínat a doufat.
    Drabble, kdo jen dopustil že musí mít jen sto slov... četl bych dál ale takhle jsem si to dal třikrát a zaobíral se jemnými detaily, byla jsi poněkud krutá, kdeže asi čerpáš tu krutost, někdo že by na tebe měl neblahý vliv? Nemá snad dlouhý krásný vlasy a pohled který dokáže mučit a být rozkošný navzájem?
    Kdo ví ale jen tak dál, nemůžu se dočkat dalších článků.
    PS: Pravidelně jsem se sem naučil chodit, komentovat, no jestli zrovna krásně netuším ale ze soucitu to není, jen tím vyjadřuju nesmírné díky za tvou neutuchající tvorbu která potěší pravidelně mé oči, ach, teď mi přecejen dochází, to budou pro mne a ostatní 14 denní muka, co jen budu číst... v pátek na jednom blogu bude grandiosní ale co potom, až to mysl vstřebá, napíše dloouhatánský komentář no co pak, chjo...

    OdpovědětVymazat
  2. Páni... To je úžasný! člověk by neřekl, kolik se toho může vejít do 100 slov. To ale někdo musí umět, což ty rozhodně ano. Je to... Strašně smutné! Já vím, já vím. Asi mi to tak jen přijde, ale prostě... ;( :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Sice sto slůvek, ale zato opravdu nádherných... fakt mě to chytlo  za srdce... jen Sirius byl odsouzen k více letům, ne? Ale čert to vem, v tomhle drabble je to naprosto nepodstatné... Vyjádřilo to možné myšlenky Siriuse tak, jak jsem si je představovala já a jak si je jistě představovalo mnoho lidí. Rozhodnutí udělat podobný čin znovu a znovu, když to bude pro přátele, ale smutek nad tím, že tam venku bdue někdo, kdo zůstane sám... Smutné, ale krásné... Mrzí mě, že Rowlingová nechala Siriuse zemřít, bylo by hezké mít ho i v dalších dvou knihách, ale co už... originálem to je její příběh,že? Takže ti znovu a znovu budu pochvalovat tohle úžasné drabble PS - Děkuji ti za věnování, moc si toho vážím, když je to od tak úžasného "tvorečka", jako jsi ty   Děkuju

    OdpovědětVymazat
  4. suprové drabble, to se povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já myslela, že Sirius byl na doživotí, proto musel prchnout
    Chudák malá, na koneci mi ho bylo líto... tak málo slov a kolik se toho dá říct, Pěkný.

    OdpovědětVymazat
  6. Drsný! nebo ne, je to hloupé slovo, ale fakt mi to tak připadá. ani kapku toh potvoráka Červíčka nelituju, spíš Siriuse, že za to přišel takový trest. ale za těch dvanáct let vyjde zase z vězení a všechno bude dobré...

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé drabble! Síce sto slov, ale s vystačujúcim účinkom Tiež si myslím, že Sirius bol na doživotie, ale veď ono je to jedno - myšlienka sa zachovala
    Škoda len, že Rowlingová dala toho Siriusa zabiť...

    OdpovědětVymazat
  8. Wou! Skvělé drabble! :O Vyrazilo mi přímo dech. Občas opravdu přemýšlím, jak něco tak krásného, může v sobě skrývat takové množství silných emocí a možná více děje než v celé kapitolové povídce! ^^

    OdpovědětVymazat
  9. Jen by mě zajímalo, jestli je to alternativní realita ve trojce HP nebo retrospektiva z minulosti

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."