Vyznání


Pěkný den vám všem :-)
Dnes trochu netradiční úvod...víc netřeba říkat.

Když sentiment světem vládne,
když někomu trochu hrábne,
když naivní optimistka se narodí
a pak půlku léta marodí,
do mobilu verše píše,
poslouchejte, buďte tiše,
čím myšlenky plní se,
s tím Illienel svěří se...

Prožijte den s úsměvem
Vaše Illienel



Je to ten největší dar,
který nám byl Bohem dán.

Jak první jitřní paprsek,
chladná rosa ranní,
hřejivé paží objetí.

Jak průzračná lesní studánka,
radostí zářící oči,
slzy dojetí.

Je snad nad slunce jasnější,
že tak krásný a ještě krásnější,
je dar, který si můžeme navzájem dát,
mít jeden druhého upřímně rád.

Kdo chce na tváři úsměv stále jen mít,
nikdy se netrápit, v radosti žít,
tan ať rozdává lásku a věrné přátelství,
ze štěstí, které tím získá, může třeba sto let žít.

Kdo nedaruje důvěru,
nikdy žádnou nezíská.
Kdo nemá přátele,
tomu se nestýská.
Kdo mračí se na lidi,
na toho se mračí svět.
Kdo však radost rozdává,
úsměv dostane vždy zpět.

Tak zkusme se všichni zamyslet,
kdo v našem srdci místo má,
proč čekat máme na zítřek,
každý ta tři slůvka zná.

Já vám se tímto vyznávám,
že v srdci svém vás nosím.
Těm, které ráda mám,
báseň tuto posílám.

Mámě, tátovi,
sestřičce a bráškovi.
Tetě, strýci, sestřenkám,
dědovi a babičkám.

Peťovi, Aničce a Martičce,
Stonožkám, Zuzce a Haničce.
Lauře a Nicky,
patří mé díky!

Klukům, holkám z Odyssey,
instruktorům jakbysmet.
Všem dobrým duším z klanu
a kmotrům chci to povědět!

A holkám z blogu chci to říct,
Emmi, Juliet, Dell,
Penn, Chloe a Lith,
s vámi je mi líp,
než s mnohými tam u nás,
já chci tu být vždy pro vás!

Vám všem chci teď říct:
"Mám vás ráda, stále víc!"

Komentáře

  1. Dneska už podruhé - to mrazení. A ne, není mi tu zima. Nádherný, pravdivý, úžasný a hlavně jak je to napsané... ♥♥♥ Jo! A taky jsem zapomněla, že tě mám taky ráda!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta básnička je skvělá. Četla jsem ji několikrát za sebou a moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  3. Už když jsi mi ji dávala číst poprvé, moc se mi líbila. Teď se mi líbila možná ještě víc... nějak mi lépe docházel ten význam slov a já jednoduše prostě musím žasnout. :) Skvělá práce, Illienel. :) Mám tě ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem pesimista, Ondra pesimista, převážnou část dne vidím jak nic nefunguje, všechno se bortí, lidé jsou na sebe zlí a nepřejícně si závidí byť jen nicotný úspěch, mé okolí nezná city, nezná soucit, lítost, obětování se pro něco či pro někoho.
    Život je krutý, z mého pohledu ano, pak příjdu domů, pustím si noťase, kouknu co se děje ve světě, kdo koho zabil či zmrzačil a konečně zavítám sem ... Rázem se propadnu do optimisticky naladěných řádek a skoro se mi chce plakat dojetím jak může být na světě krásně pokud by lidé jako celek chtěli. Upřímně, ty krásná slova a slovíčka začnou bušit do dvířek mé pesimistické komnaty až jí otevřou a začnou odbourávat tu negativitu. Zhostí se mě kýžený klid, ten krásný pocit, jen díky tomu co jsi napsala, vidíš jak to působí blahodárně na člověka, regeneruje to jeho vnímání, takže druhý den v práci už se dívám zase kapánek na ten svět lépe a to dík tobě.
    Sice neotevřu lidem oči jako ty, ba je nedonutím všemožnýma pákama aby četli toto krásné vyznání ale jako jednotlivec se cítím naladěný lépe než den předešlý. Děkuji Illienel

    OdpovědětVymazat
  5. Je to hezké, úsměvné a moc se mi  to líbilo a to je co říct, protože v básničkách se moc neorientuju!   Moc hezké

    OdpovědětVymazat
  6. Nejdřív jsem si říkala, že nic lepšího než ten úvod být nemůže. Jak jsem četla dál a pořád víc a víc nevěřícně otvírala pusu, musela jsem svůj názor změnit. CELÉ je to DOKONALÉ. Totálně geniální, Hrozně se mi líbí ty rýmy, nápad, prostě všechno.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."