Město, kde zpívají domy

Nazdárek! :D
Jakpak se máte? Já výborně! Všechny čtyři dnešní písemky mám více či méně úspěšně za sebou a zítra za 1. nic nepíšu, za 2. budeme ve třídě jen 4, protože zbytek jede na Gaudeamus za 3. konečně předám kamarádce dárek k narozeninám a za 4. ji po 6 dnech zase uvidím! No není ten svět krásný? Tolik důvodů k radosti! :D Možná, že mi začíná hrabat, ale...no, ono těch důvodů k radosti je mnohem víc. Třeba moje úžasná kamarádka Juliet! A Lyra! A skypování s nimi a spoustou dalších super lidiček tady z blogu, Lith, Emmi, Dell, Chloe, Penny...prostě ty moje zlaté hvězdičky, bez kterých už si nedokážu své dny představit. A píšu, lidičky já zase píšu! :D Jávím, neříkám vám tu žádné světové informace...Chci prostě říct, že se mám báječně a když se zamyslíte nad každou pěknou maličkostí a příjemnou drobností, zjistíte, že se máte taky snvěle :-) Protože...

"Nemoci a problémy tu nejsou proto, aby nám kazily radost. Jsou tu proto, aby nás naučily radovat se i z maličkostí!"
(Illienel)

Takže...jen to někdy zkuste ;) Vlídné slovo, úsměv, dobré jídlo, pěkné počasí, hezká známka, pohled na něco pěkného, zajímavá nová informace, vzpomínka, písnička, film...vlastní tvorba. Cokoliv z toho nám může vylepšit den :-)

Dnes díky sluníčkové náladě zveřejňuji několik fotek, pořízených letos na jaře, při procházkách mým studijním městem a nejbližším okolím mého domova :-) Snad se vám budou líbit...

Mějte se krásně, moji milí :-)
Vaše Illienel



1. Na jaře i město kvete :-)


2. Cestou vzhůru :-)


3. Jídelna z druhého břehu :-)


4. Třída pana Komenského


5. Ulička s naším vzdělávacím ústavem


6. Zeleň před školní jídelnou


7. Město krásné


8. Město zaslíbené


Komentáře

  1. Tak já to teda zkusím, zítra budu vlídnej a milej
    Ty jo, z tebe přímo čiší optimismus, zřejmě jsi dostala nutkání od tvého podvědomí či od samotného stvořitele lidi nabíjet tím vším pozitivním, tak jen piš dál, dál takhle pozitivně+optimisticky+krásně.
    Pěkně se to čte, alespoň mám o čem před tím než usnu přemýšlet.
    PS: fotky jsou pěkné, jen s panem Komenským a jeho třídou je to nakloněné ale s ním i jeho třídou to bylo vždycky takové zajímavé, takže i zde platí škola hrou? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máte překrásný ústav. ;) My máme jednu velkou žlutou budovu pár stovek metrů od mého domu. Krásné fotky.
    Taky bych ráda měla krásný den. Musím se naučit být alespoň trochu optimistická.
    ^^

    OdpovědětVymazat
  3. No tak dobře, zkusím být na všechny příjemná a usměvavá, ale jsem celkem hodně zvědavá, jak dlouho mi to vydrží
    Je hezké číst řádky, ze kterých je cítit dobrá nálada, optimismus a ukázkový pohled na život
    Fotky jsou všechny nádherné a moc se mi líbí (nejvíce první a poslední) a nabízí se mi otázka, kdepak to je?

    OdpovědětVymazat
  4. Mikulov je prostě nádherný město! :) A počkej, tys na toho Gaudeama nakonec nejela? :o

    OdpovědětVymazat
  5. Blbost, tos psala ve středu tím pádem asi někdo jel ve čtvrtek a někdo v pátem. Že? ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já tě prostě obdivuju.
    Tolik optimismu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."