Něco je špatně

Ahojte :-)

Dneska jsem byla v nemocnici na další vyšetření a byla to bezva. Sestřička byla velmi milá, až na to, že do mě píchala jehly, které však byly maličké, takže jsem neměla nárok na bolestné :D No a když se mi pokoušela píchnout jehlu do boku, tak jí to vůbec nešlo a nakonec se jí ta jehla celá ohnula :D No není to dobrý? Když mi řekla, že jí to tam nejde zapíchnout, začala jsem se smát jako blázen (jak mě možná i diagnostikovaly :D).
Naštěstí sestřička pohotově donesla další jehličku a se slovy, že mám v tom místě hroší kůži to do mě po několika minutovém zápasení přece jen píchla ;) Další část vyšetření mohla začít :D A musím uznat, že takový pocit, když vám postupně do všech končetin pouští elektrický proud na nevím kolik minut (ale bylo to dlouho! :D) a vy máte zavřené očička a ležíte poslušně bez hnutí jako cvičení pejsci...To je jedinečný zážitek! Kdo z vás si něco takového vyzkoušel? ;)
Vyvrcholením všeho byla hýbající se šachovnice na televizce z doby ...no, řekněme ze starší doby červených třešní ;), uprostřed které byl červený puntík, který jsem musela asi půl hodiny v kuse hypnotizovat :D Nejdřív jedním a pak druhým okem. Mé skvostné okuláry mi ponechaly, ale k tomu mi nasadily takovou pěknou věcičku, po které jsem byla hezčí než Jan Žižka z Trocnova a směle jsem mohla konkutovat jednookým pirátům.
No a jako třešnička na dortu - přijedu domů a navzdory mému katastrofickému kuchařskému umění (naumění! :D) se mi podaří udělat opravdu výborný oběd, který zcela splňoval požadavky mé diety. No není to úžasné? :D Takže dnešní dopoledne bylo perfektní, uvidíme, jak se vydaří zbytek dne...ještě mě čekají dvě cesty vlakem, hodina klavíru a učení na písemky. Takže...jestli mě ten vlak nepřejede nebo učitel klavíru neuškrtí (kdybych to moc pletla ;)), tak se vám tu večer nebo zítra určitě zase ozvu :-)

Mějte se krásně, mí drazí, kteří jste, ať úmyslně či náhodou zavítali na toto podivné místo, a odpusťte mi ten sáhodlouhý vykecávací úvod...asi mám moc dobrou náladu ;) Tak doufám, že jsem vás nepřipravila o tu vaši :D

Žijte blaze, nepřipouštějte si nesnáze! A i když nám toho ve škole (či jinde) zase nadělí, zkusme zůstat veselí ;)
Vaše Illienel

P.S. Jo a proč vlastně píšu tento článek...:D Neměla jsem jen ukecanou náladu. Chtěla jsem vám říct, že mi dnes po cestě do nemocnice a zpět přistála v mobilu krátká básnička. Tak vám ji sem dávám :-) A kdyby někdo vymyslel lepší název, budu mu nesmírně vděčná! :-*



Co přírodě dáš, to ti vrátí,
a žádné úplatky nebude bráti

Kde továrny černě vždy dýmily,
tam se teď lidi pěkně spálili

Kde auta jezdila velice,
tam je teď smogu nejvíce

Z úrodných nížin průmyslové kraje,
každý už vidí, že něco tu nehraje

V údolích bílo, na horách sluníčko,
to však tam dolů nezasvítí ani maličko

Pod šedým krovem mraků v mlze se teď ztrácí,
kraje, kterým příroda i s úroky vše vrací!

Komentáře

  1. Vážně skvělé. Ten poslední verš... Ten tomu dodal!Mimochodem - takhle se smát u doktora... To bych taky brala Je fajn vědět, že tenhle den se vydařil i někomu jinému

    OdpovědětVymazat
  2. Ach... Ta básnička je... Pro mě je tohle hrozně bolestivé téma. Takže naprosto s ní souhlasím, ale drásá mě. Víš, že už se mi o tom zdají i noční můry? Že žiju vě městě a zoufale hledám nerušený kus přírody, kam bych se mohla schovat, ale když ho najdu, je tak maličký, že ho z každé strany obklopuje nějaká budova. Br... Teda - mě se ten sen zdál jen jednou - dneska, ale ta básnička mi ho úplně vrátila. Mazecký, jak se dokážeš dostat lidem do hlavy... To je podle mě úžasný umění, když se využívá správným směrem, tedy tímtvým. ;) A k úvodu... Mě to znělo trochu strašidelně, jenže já nemám ráda jehly. Ale horzně se mi líbilo, jak jsi to brala ty. :) Máš můj neskonalý obdiv. :) I když... Ty toho máš u mě víc. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi statečná, tak drž a vydrž! A blázen nejsi, jestli ti to někdo tvrdí, tak ho zmáčknu svejma tlapama a obrátí jsi jen velice pozitivně naladěná osůbka.
    K té básničce by se hodilo něco na klavír, něco hluboce deprimujícího, eh, za každým veršem jsem si musel říct "ještěže je na Vysočině tak krásně" aby se mi to líp četlo... apropó dáš sem jak hraješ na klavír?

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, obdivuji ten tvůj optimismus, i když toho musíš tolik snášet. Jsi neuvěřitelná!
    Jsem ráda, že jsi měla dobrý den. ^^
    Básnička je pravdivá natolik, až je z toho člověku těsno u srdce. Opět se projevilo tvoje zlaté básnické střevo.

    OdpovědětVymazat
  5. Přenádherná básnička, až moc dobře vystihující současnou realitu Jen jsem bohužel trochu nevděčný čtěnář, protože básničkám zas tak moc nerozumím... ale snažím se!

    OdpovědětVymazat
  6. Jenom k básničce - nechci Ti to hanit, ale třeba oceníš špetku kritiky:) Víš, znělo by to daleko líp, kdyby počty slabik na řádku odpovídaly. Tady je i jedna navíc tak znát, že to nenávratně vykolejí rytmus."V údolích bílo, na horách sluníčko,
    to však tam dolů nezasvítí ani maličko."To jest:5 - pomlka - 6 (to zní dobře:))
    5 - pomlka po "dolů" -  9 - slyšíš to?Zkus si přečíst tohle - jenom kvůli rytmu, dohromady to může a nemusí dávat smysl, vymyslela jsem to teď"V údolích bílo, na horách sluníčko
    větvemi padá hedvábné psaníčko"
    (rovnat se to taky vžycky nemusí; v případě např
    "ze stolu sneslo se tušené (-cokoli na tři slabiky) psaníčko"
    12Záleží na tom, jak to vnímáš:)Jinak se to rýmuje, to chválím. Ale jakmile to bude mít rytmus, vynikne i ten rým.
    A ještě jedna "výtka" - dala bych si bacha, abych v poezii, která nemá vyznít ironicky nepoužívala slova jinýho než českýho původu. Konkrétně mám na mysli ten "smog". Nebylo by hezčí vymyslet něco poetičtějšího, nějakej jemnější symbol?Ale nenech si do toho kecat, promysli to a klidně se na mě vykašli. Doufám, že to nevyznělo necitlivě, moc nerada bych se Tě dotkla kritikou.
    Tak ať se daří! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, tak ta je vážně nádherná! Musím říct, že píšeš nádherné básně! Alespoň tahle se mi líbila, určitě se vrátím a něco si počtu.

    OdpovědětVymazat
  8. Čím víc Tvých článků čtu, tím více Tě obdivuji. Musíš mít opravdu pevné nervy. Všechna čest.Básnička dobrá. Šeptající stromy se mi sice líbily víc, ale dobré. Jen mi trošku vadí ten rým s tím sluníčkem, jak už říkal jeden komentář. Ale mě spíš vyloženě nesedí to ičko. To je totiž jeden z nejhloupějších rýmů vůbec (zdrobněliny) a dost to schazují. Ale jinak fakt dobré.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."