Z jiného světa

Kalispéra!

Ty kánete? ;)
Aneb dobrý večer, jak se máte ;) Po delší době jsem se rozhodla sem přece jen dát některé fotky z mého pobytu na Krétě. Bylo to nádherných dest dnů. Tak nádherných, že jsem dokázala zcela zapomenout na to, že mám sebou fotoaparát a vzpomněla si na to až poslední den. Všechny následující fotografie jsou proto foceny poslední půlhodinu před odjezdem na letiště :D Omluvte proto prosím jejich nepříliš uměleckou hodnotu a kvalitu. Lítala jsem po celém obrovském areálu hotelu a po pobřeží jako blázen a s foťákem v ruce se na poslední chvíli snažila zvěčnit všechnu tu krásu. Běhěm 30 minut jsem vyfotila plnou paměťovou kartu (asi 200 fotek ;)). Z toho jsem se vám pokusila přinést opravdu ten nejužší výběr, snad se mi to povedlo a fotky se budou líbit...

Mějte se krásně :-)
Vaše Illienel
(která nesnáší červenou řepu s ořechy a sušenýma švestkama! :D)

P.S. Chtěli byste, abych zveřejnila i další fotky? Z Kréty, procházek či jiné?


















Komentáře

  1. Dobrý večer, děkuju za krásný fotky!
    Přiznám se, že pohled na obří šachovnici mě jako šachistu doslova nadchl! I když, kdopak si to hrál s figurama
    Pokud jde o ty pokrmy, eh...
    (ale to jsou opravdu chutné věci a zdravé! Takže zavři oči a dej si s chutí porci navíc, nebo tě tím násilím nacpou
    PS: Jsem tedy pro další fotky! Ať už z Kréty či procházek protože na nich budeš ty, tvá invence, teplo, a na to hlavně v těchto tuzemských končinách můžeme hezky rychle nadlouho zapomenout
    PSS: Co to vidím, Slavnostně přísaháš? uáááá tak na tu chvíli se teda těším!

    OdpovědětVymazat
  2. Kalispéra, ty kánes?  
    Jakmile jsem viděla řečtinu, už jsme věděla, odkud vítr fouká. Nádherný jazyk, který se ledabyle učím asi dva roky Fotky jsou nádherné... v Řecku je krásně já teda mám radši zimu, ale Řecko je pro mě něco osobního a společně s Francií mu to teplo promíjím
    Ještě jednou krásné fotky,líbí se mi ty vlny mezi kamením a ta velká šachovnice. Šachy sice neumím, ale jsem milovník maximalismu, takže všechno velké u mě vede
    Kali níchta

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje Juliet ♥ :)29. října 2012 v 8:45

    Krásný fotky nádhernýho místa! Vypadá to tam pohádkově a... Prázdně! Vůbec to nevypadá jako letovisko! :) Muselo to být opravdu super. :) A fotek víc chceme určitě!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Páni! Tak moc ti pobyt na Krétě závidím! ♥ ^^ Muselo to být podle fotek opravdu úžasné! To počasí, barvy, příroda, stavby, moře... Ach! ^^ Moc se mi líbí a určitě bych chtěla další fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to lákavě. Ale mně bude letos stačit ČR.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."