Neviditelní - info

Zdravím :-)

Tak se vám komečně hlásím s novou povídkou. Jak už to tak bývá (u mě teda poprvé :D), začneme krátkým infem s anotací.
Prolog bude zveřejněn podle času a komentářů, za týden nebo za 14 dnů (mějte pochopení - čtvrtletí!). To abyste se měli během písemkového období na co těšit (snad) :D A kdyby někoho zajímalo, jak se mi daří, vězte, že mě bacily konečně dostaly :D Naštěstí mě silný čaj s medem, citonem a zázvorem a také speciální strava plná vitamínů zatím drží ve stavu "školní docházky schopná" ;) Ale na hřbitovy bez rukavic, čepice a dvou svetrů už víckrát nejdu! :D No, takže jsem včera musela oželet klavír, protože mi už ve škole vážně nebylo moc dobře a šla jsem si odpočinout pod deku ;) Ono totiž vyčerpání pro mě může mít stejně špatné následky jako nachlazení, tudíž občas musím prostě jen být v klidu a odpočívat (a komu by vadila trocha "lenošení", že?) Hlásám obecně známý fakt, že není dobré se přepínat - takže šetřeme síly, které nám zbyly :D V období písemek a poté předvánočního shonu je budeme všichni potřebovat! :-)
A už vymýšlíte vánoční dárky? Já ano a strašně mě to baví! :D

Mějte se pohádkově, mí drazí! A ať vám škola ani jiné starosti náladu nekazí ;)
Vaše unavená avšak spokojená Illienel





Autor: Illienel
Obrázek: od Lith :-)
Žánr: lyrický příběh, psychologické, na tenké hraně mez fantasy a realitou (zde záleží pouze na interpretaci čtenáře)
Rozsah: Dlouhé to nebude ;) - tím myšleno prolog + 2 až 4 kapitoly + epilog (možná)
Hlavní postava: Anna Gawliková
Vedlejší postavy: Tomáš, Barbora, Neviditelní
Doba: součastnost
Anotace:
Někdy stačí udělat jediný krok, abyste objevili Ztracený ráj.
Otevřít oči, abyste spatřili Neviditelné.
A poznáte, že realita může být tajemnějš a skutečnější než nejneuvěřitelnější sen.
Naslouchejte hudbě ticha,
sviťte si na cestu černou nocí,
prohlédněte skrze mlhu,
spatřete neviděné,
poznejte neslyšené
a objevte svou duši.
Nalezněte ztracený ráj...
Stačí naslouchat a pozorně se dívat!

Citáty: "Znát dokonale ticho, znamená znát dokonale hudbu." C.Sandburg
"Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, je očím neviditelné." A. de Saint-Exupéry

Varování: Netěšte se, protože možná není na co...Nerada bych vás zklamala, tento příběh je ryze subjektivní záležitost. Začíná úplně obyčejně a bude záležet jen na vás, jak bude pokračovat. Na tom, jak budete vnímat vše psané a především myšlené, jestli budete naslouchat hudbě ticha a co pro vás budou znamenat tony klavíru. A konečně...jestli tomuto příběhu uvěříte a budete ho chtít sami prožít. Proto neříkám, že tento příběh bude dobrý nebo špatný...bude takový, jakým ho budete vnímat...záleží zcela na vás, zda se ocitnete v říši fantazie či kouzelné a tajemné reality...

Věnování:
Juliet, jako opožděný dárek k narozeninám a také proto, že to byla právě ona, kdo mi splnil můj dávný sen...
Lyře, za její důvěru a také proto, že nebýt ní, nikdy bych se neodvážila tento příběh napsat...
Tomovi, protože byl mou lucernou při zatmění měsíce. A jako upřímné poděkování za dva týdny krásného přátelství...

Snad se vám příběh bez příběhu bude alespoň trošičku líbit.

Komentáře

  1. Musím říct, že to vypadá zajímavě. Stejně, jako jsem kdysi dávno neměla ráda psychologické příběhy, nyní jimi žiju, protože i já sama vlastně píšu takové "psycho" a úvahy, vetkané do příběhu. Kvůli tomu budu i muset přepisovat soutěžní povídku... to je jedno. Chci říct, že jsem neskonale šťastná za tebe, že zase začneš psát povídky, neuvěřitelně se na Neviditelné těším a přeju ti brzké uzdravení

    OdpovědětVymazat
  2. Už jen pro to že se hlavní představitelka bude jmenovat Anna, dívka, slečna, žena to sice nevíme ale opatřena dvěma en to může být zajímavá předzvěst hezky zpracovaný povídky. Podle jména sice nehodlám soudit celý celek ale Anna mi jako postava příjde optimistická všemu tomu co jí čeká ...
    Aneb tenkých hran, fantasty povídek a lyriky opravdu není nikdy dost a rád si jejích čtením rozšířím obzory o něco co mne může či nejspíše nesmí (i když by mohlo) potkat v další pouti života mého :)
    Snad vyšší moc dá a budeš schopna bez přestání psát a ani nachlazení které právě prožíváš nezkalí tvou optimisticky-melancholickou čirou mysl, přeju brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  3. Říkáš, že se nemáme těšit, ale já se těším už jen kvůli tomu, že příběh bude takovým, jakým ho budeme vnímat my... Mám rada takové povídky, které si každý vyloží jinak... A samozřejmě, ta kouzelná anotace... Cítím jak mě něco šimrá v konečcích prstů.  :) Myslím, že to bude nezapomenutelné...
    Co se úvodu týče, taktéž ti přeji brzké uzdravení i když vím, že to je krapet složitější. :) Budu ti držet palce.

    OdpovědětVymazat
  4. Zní to báječně a já se moc těším! A taky právě proto, že to bude takové... Nevšední, ale tvé. A doufám, že budu věřit, protože chci! :) A děkuju za věnování! Tak takovýhle dáreček sis pro mě připravila! :))) Děkuju! :*

    OdpovědětVymazat
  5. Ach Ill! :O To vypadá, zní tak kouzelně! ♥ Já se přesto budu těšit, věřím totiž, že to bude naprosto fenomenální! Protože už jen ta anotace mi naprosto vyrazila dech! :*
    Měj se překrásně, Ill! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, Ill. Možná se divíš, kdo ti to píše. Ale už je to tak, ta zatoulaná ovečka, co pořád jen slibuje komentář, zájem, ale je vlastně tak neuvěřitelně zahleděná do sebe, že to nezvládá. Ale teď je tady, konečně.Když jsem prvně na skypu spatřila tu jedinou anotaci, dokonale jsem zalapala po dechu, což se mi povětšinou nestává tak často. Každé slovo vybrané s tou největší pečlivostí, jako kamínek do mozaiky. A jen ty je dokážeš složit k sobě do nádherného obrazu, který oplývá mystičností, ačkoli se na něm můžou vyskytovat naprosto obyčejné věci. Ill, ty jsi slečna spisovatelka, ať už si myslíš cokoli. A na tuhle povídku se budu těšit. Ta anotace... Celé to říká všechno a zároveň vůbec nic... Chci, ne, já potřebuju, vědět víc.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."