Ozvěny podzimu

Mír s vámi!
Tak jsem konečně doma a najezená :D - od snídaně jsem nic nejdela, až ted. A porotže si pouštím úžasnou skladbu Hanse Zimmera, píšu si s Emmi a Fidell a je mi krásně, rozhodla jsem se zveřejnit nějaké fotografie, tentokrát pro změnu má vlastní tvorba. Foceno přibližně před měsícem na procházce se sourozenci. Šli jsme na naše oblíbené místo, kde je pěkná cesta, klid a žádná auta. A já se pokoušela dostat z našeho starého fotáčku nějaký pěkný obrázek. Ale zkušení ví, že fotky nedělá ani tak aparát, jako dobrý fotograf. Možná proto tyto fotky vypadají, jak vypadají :D Snažila jsem se...a poprvé zkusila něco jiného než automat :D - v rámci možností obyčejného digitálního fotoaparátu. Tak snad se vám budou fotky líbit. Troška pod zimu, než bude za okny bílo...

Přeju vám pěkný den :-)
Vaše Illienel









Komentáře

  1. Fotky jsou opravdu krásné. Souhlasím s tebou, že fotky nedělá fotoaparát, ale fotograf a myslím si, žes to vyftila hezky. Nejvíc se mi líbila ta růže. Asi kvůli těm kontrastním barvám. Červená má v sobě prostě něco magického, co každého vždy přinutí se podívat.
    U prvních dvou fotek, bych to možná jinak "zarámovala"... ach jo, některé výrazy znám jen v té své francozštině (když focení je obor, o kterém se bavím s tátou)  a je pak složité ta slova překládat. Tím zarámovaním myslím, že bych objektivem mířila trochu někam jinam. U té první bych například foťák posunula trochu doleva tak, aby vpravo vznikala nějaká "hranice". Třeba aby byl spodní roh fotky ve stejné linii, jako kořeny těch keřů/kytek (či co to je), nebo tak, aby se pravá strana dotýkala toho bílého kůlu, aby tam prostě bylo něco, o co se fotka může "opřít". Takhle bych to ale udělala já. Neber to jako kritku, jen jako ukázku toho, že t fotka může mít mnoho verzí.
    U té druhé bych foťák naopak posunula víc do pravé strany, aby ten dům byl tak nějak "opěrným bodem" snímku. Ale co to tu melu za blbosti, že?
    Fotky jsou krásné, s podzimní tématikou. Akorát k té zmínce "než bude bílo"... myslíš, že bude v prosinci sněžit? Já se obávám, že Vánoce budou v nížinách zase na blátě, jako snad už každý rok. Kéž by to letos bylo jinak.

    OdpovědětVymazat
  2. Mír s tebou!
    Nepochybuju, že nevíš co je pro tebe dobrý, skvělý a to pravý, jen, věřím v to, že nadlouho bude taková nouze o potravu jen otřesnou vzpomínkou tu v blogu, jez trochu pravidelněji! Jinak se nedočkáš dalších komentářů, vydatné návštěvnosti a chvály :)
    Fotky, máš sice pravdu, ale co samo prostředí, to dělá dost, záleží, jak se momentálně vyspí, jakej má nádech, i to nejlepší místo se na tebe může v tu chvíli naštvat a pak tu fotku neuděláš tak aby se líbila. Takže to není tvá vina, kdyby jsi přišla na stejný místo desetkrát v jinou dobu, pokaždý ta fotka jinak promluví, to je to kouzlo, to co ti místo a lokace chce a nechce prozradit, odkrýt je to jako komunikace s lidmi, když se jim nechce, osud sám zařídí to že se moc nedozvíš.
    K fotkám samotným, jistě, z růží jsem paf celej život, takže to jsi mě zase jednou dostala do kolen, dík :) bodláčisko dole pobavilo, vzpoměl jsem si když jsem se ho snažil vypudit z mé zahrádky, heh, je nesmrtelnej
    Na ozvěny podzimu je u vás neskonale krásně, přesto přezevšechno pevně jako ostatně každou zimu doufám že už konečně všude napadne sněhu až poprdel, doprava se zastaví a bude klid. To k blížícím se svátkům patří, škoda, že až na pár záchvěvů to asi jako vždycky nedopadne, ale v něco se věřit přece má!
    Hezký zbytek dne i tobě.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kytičky jsou přenádherné! A je možné, že první dvě fotky mi jsou povědomé? :))) Tedy... Jsou o hooodně světlejší, než si pamatuju. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."