Plátěné abstrakce

Zdravíčko :-)
Tak dneska jsem byla u doktora ten mi nařídil vyležet se alespon týden v posteli. Tak ležíma nezahálím :D Dokončila jsem rekonstrukci blogu - zatím jen základ, tzn. aby to fungovalo (odkazy, rubriky...) a pustila se do přípravy dalších článků. Taky úspěšně pokračuji v mé nové závislosti a sice čtení a sledování Hunger Games. No a protože jakožto marod mám internet povolený jen v omezené míře, nebudu se tu déle vykecávat a prozradím vám, co tu pro vás mám tentokrát :-)
Tři obrazy - abstrakce, které jsem malovala akrylovýma barvama na plátno, jak dárky pro mé blízké. Tedy...dárky byly ty dva větší obrazy a oba vznikly na základě předlohy, kterou jsem se nechala inspirovat. Ten malý byl namalován z hlavy na náhlý popud prostě proto, že mi zbyly barvy :D
Za vaše komentáře budu moc ráda (ostatně jako vždy)...

Mějte se rádi :-)
Vaše Illienel



1. Pro Lyru k 18. narozeninám


2. Pro mámu k Vánocům


3. Pro rodiče ze zbylých barev :D

Komentáře

  1. jing a jang!
    líbí se mi barvy u posledního obrázku (dost mi připomíná jeden, co býval v kavárno-čajověně před naším bývalým barákem, i když tam teda nebyly ty podibné postavičky z čárek a kulatou hlavou, co mi vždycky nahánějí strach jak to, že se pod tíhou těch hlav nezlomí, chm?)

    OdpovědětVymazat
  2. Hloupej doktor, měla by jsi mít pohyb, ostatně, přidání dalšího příspěvku to vynahradilo
    Dovolil bych si dnes trochu víc závidět - Lyra má fakt krásný obraz, a navíc stálý! Proč stálý? Jakmile vidím slovo ABSTRAKTA prostě mi hned před očima vyletí ,, Abstrakta, stálá stejně tak jako počasí" nicméně, krásná stálost jako dar :)
    Krásné dary, dnes nebudu chválit, někdo sce říká že chvála smrdí, ale já zase říkám - (no radši ne :) )
    Né dobře, je to pěkný, nehledám slova, ty víš že my víme že nás vždy překvapíš, nevíme ale jak, a proto se tu těším -( e ) jistě těšíme na další příspěvek, protože konkrétně mne zajímá co vymyslíš, a vymejšlíš to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Tak tohle je ovšem dokonalý! Ten první se mi líbí nejvíc, mám totiž pocit, že se to zhmotňuje a že je znak jing a jang v neustálém pohybu
    Ten druhý se mi líbí pro své barvy a vlastně jednoduchost, která z toho vyčnívá a vlastně si v tom můžu představit cokoliv.
    Jako první nápad: SLunečnice
    Jako druhý nápad: Jako když se někdo dívá zbarveným hledáčkem foťáku ze vzduchu dolů na nějaké kulaté náměstí a a kolem náměstí jsou výškové domy. A všechno je to jakoby z té ptačí perspektivy (taková ta "koule" )
    No a ten poslendí mi připomíná západ slunce někde v Africe

    OdpovědětVymazat
  4. A mě se zrovna líbí nejvíc ten "zbytkový". Ne, nevím, ten pro Lyru je totiž taky úžasný... :) Hm... A i ten pro mamču je nádherný, ale dala bych ho na druhé místo. ;) První by byl ten pro Lyru a ten zamilovaný pár. :)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Přesně. Ten poslední je rozhodně nejlepší. Je tam hrozně hezký výběr barev. Ta černá přerušovaná kontura působí tak nějak... orientálně, spíš africky. Hrozně se mi líbí. První také úžasný, fialovo růžovou jsem ve spojení s jing-jangem snad ještě neviděla. A ten druhý mi připomíná barevné podzimní listí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."