Proměny

Nazdárek :-)
Máte někdy takový pocit, že musíte udělat nějakou blbost, něco cvoklého, nerozumného, střeleného, dětského...?
Já ano a zrovna dneska mě ten pocit opět přepadl. A protože jsem zároveň měla chuť rozšířit svůj blog o další příspěvek, rozhodla jsem se spojit obojí. Takže...zveřejňuji několik fotek, které jsem nefotila, ale na kterých jsem byla vyfocena svou kamarádkou :-) Fotky jsou z projektu Poslední croissant, což byl náš osobitý dobovolný fotografický projekt na ukončení studia výtvarné výchovy. Fotili jsme ve čtyřech lidech fotku, na které mělo být 13 osob ;) Takže...spousta převleků a fotomontáží...A mezi tím jsme se pro zábavu v jednotlivých fázích nezbytných "proměn" fotili po jednom. Několik fotek z tohoto našeho řádění, upravených do konečné podoby Lyrou, máte teď možnost vidět.
Aneb Illienel v roli Jidáše, cigánky a japonečky :D

Mějte se famfárově!
Vaše Illienel :-)














Autorkou všech fotografií v tomto článku je Lyra, která souhlasila s jejich zveřejněním

Komentáře

  1. Ta první je prostě úžasná! I když ostatní taky, samozřejmě! ;) A víš, že bych tě na nich snad ani nepoznala? Řekla bych, že jsou to tři různé holky! A za chvíli budu následovat tvého příkladu. MucQ :*

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíc líbí ty dvě poslední. Takové veselé, barevné a ztřeštěné, musím říct, že fotografce se to povedlo

    OdpovědětVymazat
  3. Někdy? Jenom někdy? Jenom někdy ne! Vždyť všechno v životě je o momentální improvizaci a tak člověk nucen denně improvizovat má pocit že aby se udržel nad vodou, musí se chovat jaksi jinak než podle skálopevné etikety, to by asi jinak nepřežil ani hodinu... ... takže, je načase se chovat víc nerozumně, cvokle, střeleně, sice v mezích zákona ale co, ono to fakt pomáhá, odlehčí to stres a tíživou situaci! :)
    Fotky se vydařili, líbí se mi.
    Snad se po shlédnutí tvých dalších krásných vnad a kladů nikdo nezraní při získávání si tvého srdce.

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že vypadáš úplně jinak, než jak jsem si tě představovala. To je u mně celkem normální. Snad v životě jsem se u nikoho ani v náznaku netrefila Ale sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  5. No teda. Ani jsem Tě tam nepoznala. A ta poslední fotka je úplně dokonalá.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."