Svět abstrakce

Nazdárek :-)
Tentokrát vám přináším něco, co tu ještě nebylo! :D Aneb jak jsem slíbila, tak činím. Zveřejňuji něco ze svých výtvarných pokusů. Nejdřív bych cám ale měla něco říct - vážně neumím kreslit. Mám ale ráda barvičky a čmáráním po papíře či plátně vyjadřuji své myšlenky,pocity a uvolňuji emoce. Nejčastěji maluju barvama (temperky, akrylové) nebo suchými pastely. Někdy také voskovkama či pastelkama. A ve škole nejčastěji sáhnu po fixách. Inu, mám ráda barvičky. Neumím malovat černobílé ani reálně. Mým výtvarným vesmírem jsou vody fantazie a emocí. A někdy jen tvarů a barev. Mnohdy se stane, že maluju a maluju, až počmárám celý papír, a teprve potom přemýšlím, co jsem to vlastně namalovala :D
No, toho vykecávání by už asi stačilo. Dnešní obrázky jsou rok až dva staré abstrakta či poloabstrakce - vyhrabané ze dna šuplíku. Jsem zvědavá, co na ně řeknete :D A omlouvám se za kvalitu a formu zobrazení - scanner nemáme a nepovedlo se mi to vyfotit rovně a bez stínu...

Dny plné radosti vám přeje
Vaše šťastná Illienel









Komentáře

  1. :) Nevím proč, ale hodně mě zaujal ten první. Asi, že jsem v něm nejdřív úplně jasně viděla dvě běžící postavy a později obličej. :)Druhý obrázek mě taktéž zaujal a bez toho, aniž bych dokázala popsat proč. :) Prostě z něho něco "cítím". :) Ty poslední tři mě už zaujaly o něco méně asi že tam není tolik té abstrakce jak na prvních dvou. Respektive, že si je nemůžu "domyslet". A propo - viděla jsi film Světlo ve tmě? ;) Připomněl mi ho tvůj nový kabátek blogu. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. První obrázek je jak čarující myška (či něco nepopsatelně zvláštního a kouzelného) která mi tam vylezla z levé strany
    Na druhém jako kdybych viděl spoustu Hyppies tancujících dokola sakra já mám asi už dost
    Líbí se mi to, až budu mít fakt blbej den a zase si budu myslet že snad ten svět nemůže bejt heště víc blbější, důkladně se kouknu na další tři obrázky, hluboce se nad nimi zamyslím a udělá se mi líp, tohle vím už teď.
    Holka, ty máš nějakou skrytou moc, kouzlo jak uklidňovat lidi nebo co!
    Koukám, je nějaká činnost ve které nejsi vůbec dobrá? Snad dáš jednou jeden důkaz, zatím vidím jen samá plus!
    Žasnu každým dnem!

    OdpovědětVymazat
  3. V tom prvním vidim z leva kytku, šneka a delfíno-velrybu

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně se mi fotky zobrazují... nevím, proč, předtím se mi ukazovaly samý  křížky a mohla jsme to obnovovat mačkat F5 jak jsem chtěla a nic. Tak se konečně můžu podívat na tvoji abstrakci a musím říct, že se mi to opravdu líbí. Já sice dokážu dělat portréty, krajinky, lidi a bla bla bla, ale takhle "čmárat" nedovedu. Jsem spíš realista, a proto obdivuju abstrakci Moc hezké

    OdpovědětVymazat
  5. Ten třetí mi hrozně připomíná Kraj.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."