Automatická kresba

Zdravíčko :-)
Jak je mým stále častějším zvykem,píšu vám z nemocnice :-) Na chvilku jsem chytila slabounký signál, tak toho musím využít. Mám se...no, nejspíš skvěle. Jen je těžké si to vždycky uvědomit. Ale nemám žádné bolesti, je mě občas trochu bolí jehla v žíle (kanila) a v noci nemůžu spát, prototože je tu horko a dusno - ani vyvětrání nepomůže. Ale jídlo je k jídlu, na posteli se dá spát i číst, učení tu mám s sebou fůru, čili si nemám na co stěžovat. Šest dnů dvě a půl hodiny denně kapačky - v sobotu večer jsem doma :-) Pak se vrhnu na dohánění učení a vánoční dárky. A dopisy...Jinými slovy - mám stále co dělat. Snad mi tedy odpustíte, že už dlouho nekomentuji a většinou ani nečtu vaše blogy. Moje školní absence dosáhla závrtaných výšin a hrozí mi komisionální zkoušky. Také se snažím dopsat slibované dopisy a hlavně vám konečně přidat první kapitolu Neviditelných. Ale čas hraje zase jednou proti mně. a především únava...s tou se bojuje těžko :-(
Pokud mě neopustíte a budete sem i nadále chodit, číst a snad někdy i komentovat, určitě se dočkáte lepších časů, kdy doženu, co jsem zameškala (pokud na to budou mé síly stačit) a vrhnu se opět se vší aktivitou a dobrou náladu do psaní, čtení i komentování. A pokud v tu chvíli budu ještě mít nějaké čtenáře, budu moc ráda :-)
Dnes vám přináším pár automatických kresbiček ze světa barviček a fantazie...

Mějte se nádherně a užívejte si krásné adventní období:-)
Vaše Illienel







Komentáře

  1. Nejvíc mě upoutaly poslední dvě kresbičky. Snad kvůli barvám, které já sama používat neumím... Slunce na prvním z těch dvou obrázků mi připomíná spíš než tu typickou představu opravdový žhavý kotouč. Navzdory tomu, že je vlastně dělané podobným stylem. Barvičky vytvořily tu iluzi ohně...
    A ten druhý... Prostě Říše Snů, Nadějí a Čehokoli si člověk bude přát...

    OdpovědětVymazat
  2. Je to překrásné, ale nejvíc se mi zálibily (stejně jako Fidelle) poslední dva obrázky Takové veselé, barevné..
    Snad už budeš v tu sobotu zase doma, odpočatá a připravená čelit vánočním svátkům a šílenství
    Nechápu, proč má někomu vůbec hrozit komis. zkoušky, když ty za tu svou absenci nemůžeš (prostě echybíš úmyslně, že bys chodila za školu).. nechápu.. ždycky jsem si myslelas, že v takovém případě by to prostě mělo být z pohledu školy v pořádku, když ten člověk úmyslně nechybí a tak.. Ale to by bylo na dlouhé dohady s naším ministerstvem školství, které už dávno neplní svou funkci (pokud vůbec).. Tak hezky naber síly

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) Jeden od nás říkal že líp už bylo, bude jen a jen hůř, tak si říkám že přes ty všechny povinnosti které máš + do toho lidi které nechceš zklamat + dopisy které chceš napsat + únava + škola + my + blog + vánoce + dárky ++++++D O S T !Jako počítač, lidi jsou dnes jako počítače, běží skoro furt a ty jejich mozky mají ramky velký jako kráva ...Představ si pod každým plus je namalován kříž, ano, přesně x takových jakých jsou na hřbitově tisíce... pokud nás opravdu máš ráda - my máme mít v budoucnu rádi tebe a číst tebe, splníš mi mé přání - je jednoduché
    Pokus, se, né jinak, V S O B O T U  V E Č E R  P R O S T Ě  V Y P N E Š (dejme tomu do neděle, 20 : 00 I PC se má občas vypínat...) dělá se to tak, že nic není v tu chvíli důležité, nic z těch křížků... jako vypnutá máš dovoleno maximálně komunikovat s přáteli, nic víc.
    Omezuju tě? H**NO! Je to jen na tobě...Ty jsi důležitá, nic jinýho, nic ostatního, přeci nechceš abychom se tu jednou dočetli, od tvé kámošky v posledním tvém článku, v komentářích že jsi padla vysílením to teda číst nechci!  
    Mýlíš se v tom že když dáš a uděláš x věcí okolo a budeš relativně stíhat, něco změníš! Leda H**NO!
    I ti co chtěli a chtějí něco změnit, musí vypnout, jsme jen lidi, někteří jsme hloupí, někteří blbí ale ty máš tu moc svět udělat hezčí, tak se prosím šetři.
    PS: k obrázku, líbí se mi všechny, ponejvíce ten druhý, naček jsem tam mračícího se mužika? mužíka? to je snad poprvý co se mi líbí když se někdo mračí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já abstrakci nikdy nerozuměla, nechápala jsem ji a tudíž ani neměla ráda. Ale tedˇ? Ty barvy ke mě mluví a já z nich cítím takovou energii! Ty kresby jsou krásné obzvláštˇ když vím, že do nich dala duši taková úžasná osůbka jako ty. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zapomněla jsem připsat, že nejvíc se mi líbí poslední dvě. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten čtvrtý je naprosto úžasný. Hrozně se mi líbí ta barevnost. Mám ráda jasné barvičky a nelíbí te trend poslední doby dělat všechno vybledlé a zadumané. Naopak, je krásné když se někdo umí odvázat a tvořit hezky hodně barevně. A také ten kontrast ostré x oblé. A třetí je samozřejmě také úžasný. Dokonalá barevná kombinace a to hezké cosi vlevo nahoře.
    Výtvarnu rozumím daleko víc než poezii, takže si konečně můžu hrát na odborníka a nekomentovat jen -  Hezké. Ale toto je hezké určitě také. I když možná, určit, víc než hezké. Jednoduše krásné.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."