Betlémská

Veselé Vánoce!
Kdyby to někoho zajmalo, prožila jsem letos ten nejkrásnější Štědrý den ve svém dosavadním životě. A protože mám krásnou náladu a byla jsem velmi mile obdarována, rozhodla jsem se i vám něco "nadělit" a sice několik tematických dílek...
Dnes to bude jedna krátká vánoční básnička...Vznikla na Štědrý den kolem půlnoci za stavu naprosté radosti, pohody a nekonečného štěstí...Kupodivu však Múza spíš spinkala, takže je to takové, jaké to je. Každopádně bych ji ráda věnovala Emmi jako takový malinký vánoční dáreček :-)

Mějte se krásně!
Vaše Illienel



Z oblohy snáší se hvězdičky
Celý kraj k spánku se chystá
Na nebi zazáří kometa
oznámí nám příchod Krista

Tančí vločky krajinou
Dnes pastýři i lidé z dáli
putují do Betléma
by Ježíškovi přáli

Chtějí se mu poklonit
Dle možností dary dáti
Z narození Mesiáše
pospolu se radovati

Komentáře

  1. krásná Sice je asynchronní, ale to vůbec nevadí. Dýchá tou původní vánoční atmosférou a to je to hezké

    OdpovědětVymazat
  2. Líná Juliet (opět se mi nechce přihlašovat :D)30. prosince 2012 v 2:09

    To jak tak hezké, že jsem si hned řekla, že je škoda, že to není ve formě koledy. :( Nesložíš k tomu ještě melodii? o:)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."