Opuštěná

Požehnané Vánoce vám všem :-)
Mám se krásně...a víte proč? Já to nevím :D Jsem stále v nemocnici, mám vysoký tlak, pobolívá mě hlava a špatně se mi dýchá. Jsem unavená a má školní práce postupuje zoufale pomalu. Je to ale důvod ke smutku? Není! Za okny je bílo...sice jen trošičku, ale i to stačí. Když otevřeme okono, cítíme nádherný, svěží, mrazivě ledový a přitom neskonale přívětivý vzduch. Je plný mrazu, zledovatělých vloček, tichécho větru a prokřehlých prstů. Ale je plný ještě něčeho...Vánoc! Nese v sobě duch této kouzelné, neopakovatelné, zázračné, slavnostní a krásné doby. Doby pro mě za každých okolností milované...
Nemusíme milovat zimu - já sama ji také nemám ráda. Nemusíme milovat ani Vánoce...pro mnohé z nás s sebou tento čas přináší mimo jiné i smutek a těžkosti. Ale proč bychom nemohli milovat jeden druhého? Mít se navzájem rádi a dávat si to najevo...je to tak těžké? Opravdu je to jen bláhové, nespnitelné přání jednoho naivního snílka, který touží z celého srdce jen potom, aby se lidé měli rádi a byli šťatsní? Mám vás ráda. A nejen ty, se kterými jsem každý týden v kontaktu na vlnách online komunikace...Také ty, kterí jsou anonymními čtenáři těchto řádků, náhodné návštěvníky mých stránek i ty, kteří do tohoto malého kousku světa nikdy nezabloudí. Mám ráda každého člověka. A věřím v tu lepší lidskou stránku. Dnes a denně...Stále...i potom všem, co jsem zažila. Někdo tomu říká brumbálovský syndrom...někdo naivita či bláznovství...já tomu říkám Mír, naděje, láska, víra...
Tato čtyři slova jsou pro mě celý život. Ony jsou můj svět...A já jsem jich plná.
Přeji vám z celého svého prostého srdce, abyste i vy zažili někdy, alespoň na chvíli, ten pocit. Dává lidské duši křídla...

Mír, naději, lásku a víru vám všem přeje
Vaše Illienel :-)

Dnes jedno zimní HP drabble z doby dávno minulé...Věnováno milé Dell. Snad se Ti bude líbit, i když není právě veselé...



Stojí sama. Pohled upírá z okna. Zdá se, že pozoruje zimní zahradu. Je leden. Všechno je zmrzlé, šedivé a smutné.
Jezírko je pokryté ledem. Na krmítko se slétají sýkorky.
Ona je však nevidí. Nevidí nic. Její jindy tak veselé oči plné života zahalil stín.
Tvář má pobledlou. Po věčném úsměvu ani památky.
Je vážná, chladná a ustrnulá. Jakoby zkameněla.

Co se to stalo tou dívkou? Pro každého měla milé slovo,
bývala laskavost, vřelost a dobrota sama. Teď je jako bludná,
vyhaslá hvězda na mračné noční obloze.Nezajiskří její oči.
Nezazvoní její smích.

Připadá si zbytečná. Zůstala sama. Její Severus odešel.

(nepodařilo se mi zjistit, kdo je autorem obrázku či fotky)

Komentáře

  1. Uhůůů. To je smutné. :( Tedy takový krásný pozitivní úvod se kterým naprosto souhlasíma  chci, aby to tak měl každý, a pak taková bomba?! ;( Jako krásně napsané, ale smutné...

    OdpovědětVymazat
  2. Požehnané, blížící se Vánoce, i Tobě, Illienel !
    Zabij a zneškodni závist a umilujeme se tu k smrti :) aneb nic nepotěší víc, než neúspěch tvého nepřítele jo jsem hnusnej... ZÁVIST JE VÍC!!!
    Ta za vše může, ze závisti je zloba, ze zloby je boj, z boje pomsta, z pomsty odplata, z odplaty nenávist a koneckonců z nenávisti nesmiřitelnost a tak bych zde mohl psát dlouho.
    Jako lidé jsme falešní, máme tolika zlých vlastností ale díky B O H U !
    Alespoň že tady si přečtu že to tu v té zemičce malé myslí jedna Illienel s námi všemi hezky.Opuštěná bylo smutné psaní, ne, nenapíšu bez závorky že (nebude opuštěná stále, že se jí někdo za tím oknem všimne, osloví jí a pozná v něm přítele, možná na celej život) tak to v životě není, nechodí ale musí to tak být... lidé musí trpět, díky za další popis choroby, která číhá všude kolem...

    OdpovědětVymazat
  3. Smutné, ale krásné.. procítěné.. moc se mi to líbí.. je hezké vidět, že když pár dní nemám přístup k internetu a svým oblíbeným stránkám, tak potom nenaleznu prázdné mrtvé místo, ale stránku, kde to ožilo, přibyly nějaké články, které jistě mají smysl..
    Doufám, že nemocnici brzo opustíš (pokud jsi ji už neopustila) a snad budete mít klidné,krásné Vánoce, přesně takové, jaké byste si přáli :-ú

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné! Fakt se mi to moc líbí.
    Jak už psali ti přede mnou. Smutné, procítěné a snivé.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."