Letadlo od Emmi :-)

Zdravím vás :-)
Je konec pololetí. At už jsme měli známky jakékoliv, je to za námi. Začínáme od začátku (teda ti, co dostali vysvědčení - mě ještě čeká přezkoušení kvůli N ze semináře :D). A ti, co už mají školu za sebou, nejspíš v tento den nepociťují vůbec žádný rozdíl. Některým začínají prázdniny. Já jsem si prázdniny udělala už před týdnem. Nedobrovolně. Nechodím do školy a pár týdnů ještě nebudu. Učím se doma. Daří se mi v rámci možností dobře. Bojuju s depresemi a spleenem. Zatím docela úspěšně. Jen stále silněji pociťuju, jak léky, které už skoro dva měsíce beru, ovlivňují mou emoční rovnováhu. Jsem rozkolísaná, přímoemočně labilní a přecitlivělá. Nesnesu příliš akční, dramatické filmy, které nemají happy end a smutné písničky po pár minutách vypínám. Nebo mi z nich vlhnou oči. Je to teď se mnou těžké :D Každopádně jakmile budu držet v ruce štětec a poslouchat tony klavíru, bude všechno dobré :-) Ano, mlžete v příštích týdnech čekat další umělecké pokusy, tentokrát z oblasti výtvarné...
Dneska pro vás mám v pořadí už druhé letdlo otázek a odpovědí, tentokrát od Emmi :-)
Mějte se krásně :-)
Vaše Illienel



11 zvědavých otázek od Emmi :-)
1) Máte rády školu?
Kdyby ses mě zeptala před sedmi lety, řekla bych Ti, že školu miluju! Ano, takové podivné dítě jsem byla :D Poté bych pár let říkala, že mi škola nevadí, někdy je fajn, jindy ne. Pak bych asi dva roky odpovídala, že školu nesnáším a nechci do ní chodit! Ted...neznám odpověď :D Ale vzhledem k tomu, že chodím ze školy s fajn pocitem a dobrou náladou, ve škole se nestresuju a při pomyšlení na ni mám spíš pozitivní pocity a kromě pár hodin se na ni vlastně docela dost těším, myslím, že můžu odpovědět...Ano, mám ráda školu! :-)

2) Co si představíte pod pojmem mlčet jako hrob?
Neprozradit tajemství, nezradit člověka, který nám věnoval svou důvěru, odmítnout vyzradit informace, které by mohly někomu ublížit, ať už konkrétním lidem nebo nějaké organizaci, skupině osob...Nepodlehnout nátlaku, když chce někdo informace, které mu nechceme nebo bychom neměli dát. Nebránit se výmluvami, nedávat falešné, matoucí či zkreslené informace, prostě...mlčet. Mlčet jako hrob!

3) Kdo z vás je užvaněnější než já, pokud dojde na pitomosti a šaškování?
Kdo je ukecanější v šaškování a blbinkách? :D No, to víš sama nejlépe...myslím, že takový se ještě nenarodil :D Ale třeba Tě jednou doženeme...když nám budeš dávat lekce ;)

4) Tužkokresba, nabo barvy?
Kdo se někdy díval na mou výtvarnou tvorbu, ten odpověď jistě zná :-) Ale tak...tužka je fajn, ale podlě mě se hodí spíše na realitu. Ani černou, ani bílou, ale správně tužkovsky šedivou - plnou všech možných odstínů "dobré" i "zlé"...A já s realitou ani tužkou pracovat neumím! A navíc...malování je pro mě způsobem, jak vyjádřit emoce, představy, sny...Prostředkem, jak zachytit alesoň zlomek toho krásného světa - fantazie. A fantazie pro mě musí být barevná. Plná barviček a tvarů :-) Stejně tak jako si nedokážu představit "šedivé" emoce nebo černobílé sny...Takže já jedině barvičky :-)

5) Chtěly byste někdy umět lítat? A proč?
Ve svých snech lítám. Docela často. Vždycky, když potřebuji, rozběhnu se, zamávám rukama a letím...Často pak mám problém přistát na pevné zemi. A každý sen, ve kterém mám tuto schopnost, se později ukáže jako nějakým způsobem významný. Ty sny jsou jiné. A vždycky si z nich něco odnesu. Ten pocit, když letím, je...pokaždé jiný. Někdy je to forma útěku...zachránit se, zmizet...Vlastně skoro pokaždé...Ale ve skitečném životě? Ne, nechtěla bych doopravdy umět létat. Tento dar patří pouze andělům a ptákům. My se jim nemůžeme rovnat. Myslím, že si my lidé nezasloužíme létat. Vždyť bychom se tím dostali tak blízko k Bohu. A kdo z nás by na to měl právo? Natolik čistou duši, aby mohl vzlétnout? Vlastně...myslím si, že člověk může "létat"...když očistí svou duši. Pak může vzlétnout...
6) Kdo z vás si myslí, že jsem se asi musela pořádně třísknout do hlavy a všechno si tam pěkně rozházet?
Hmm...vážně to chceš vědět? ;) Kdyby to bylo tím, že ses třískla do hlavy, nebylo by to nakažlivé :D
7) Věříte na strašidla?
Věřím, že člověka může děsit spousta věcí...můžeme se bát i sami sebe. A taky umíme vypadat jako strašidla, hlavně po ránu nebo když ztratíme hřeben :D Věřím na bytosti, které nejsou z tohoto světa, ale těžko bych některou z nich nazvala strašidlem. Věřím, že existují věci, které pro nás mohou být "strašidly", ale nejsou to živé bytosti. Pokud pro nás není strašidlem třeba učitel tělocviku. Takže...strašidla ano, ale jen to, z čeho si strašidlo uděláme...nebo kdo se jako strašák chová...
8) Taky se vám tak blbě vymejšlej otázky?
Myslím, že odpovídat je těžší než se ptát :P Já mám hlavu neustále plnou otázek, jsem od přírody děsivě zvědavá bytost a ráda poznávám lidi. Jako doopravdy poznávám. O lidech, kteří mě zajímají, které mám ráda, bych chtěla vědět každý detail...Ráda se ptám. A ráda odpovídám. Problém je v tom, že moje odpovědi jsou většinou až desetkrát delší než odpovědi normálních lidí :D Takže pak každý lituje, že se mě na něco vůbec ptal...snažím se tokrotit, ale...jde to těžko.
9) Nějaký zajímavý dobrodružný zážitek?
Bylo jich plno, ale většina z nich na dlouhé povídání. Ale tak třeba náš noční lampionový průvod bez lampionů, děsivé vozíčkové závody a jedna podivná osůbka v plášti, která se uměla udělat neviditelnou a znenadání na nás kdekoliv a kdykoliv vybafnout :D A natáčení prvního klipu Sudiček ;)
10) První pitomost, která vás napadne?
Osolený zubní kartáček...nevím, proč mě to napadlo. Možná proto, že jsem zrovna solila vodu na těstoviny ;)
11) Nejsem moc zvědavá?
Ty? Nikdy! :D Znám zvědavější lidi ;)

Komentáře

  1. Se čtyřkou 100% souhlasím. Sedmička mi přišla hrozně chytrá a pravdivá. :) Devítka mi prvně přišla legrační, ale na druhou stranu... Bylo to docela vzrůšo. A desítka - fůůůj, doufám, že mi to neuděláš, až budu u vás.

    OdpovědětVymazat
  2. Lekce šaškování myslím dávat nebudu, takže smůůla!
    Ale je to moc milé, dostávat vyčerpávající odpovědi na otázky, z mnoha lidí vypáčím možná tak jednu větu... leze to z nich jako z chlupaté deky a to mě pak trochu deptá.
    Díky za odpovědi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Cha! Tak trojka už byla trumfnuta!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."