Na hraně


(autorkou obrázku je Penny - penelopeo.blog.cz)


Mám v duši černou díru
do které padám
bez pomoci
Abych se každý nový den
ocitla na jejím okraji

Hlubiny černého zoufalství
brzy mne nenávratně pohltí
Však dnes to ještě nebude
balancuji
na špičce osudu

Mé síly mě kvapem opouštějí
ruce už za chvíli poleví
Ve své marné snaze udržet se
však zatím vidím paprsek
světla

Poslední hvězda v temnotě vesmíru
Galaxie není větší než prázdnota
v mé duši
Všechny mé pocity pohltila černá díra
Tahle hvězda je jediná naděje, která mi zbyla

Prosím,
nepřestávej zářit
a já ti slibuji
že se budu kvůli tvému světlu
rvát s nocí i bezmocí
navěky věků

Komentáře

  1. Je to moc černé, moc ubíjející, svět je krásný, barevný, stejně tak je barevná i každá duše.
    Takový pohled beznaděje jsem nečekal, inu ale i takový trpký je život a o to víc budu na ten svůj hledět zase více optimisticky.

    OdpovědětVymazat
  2. S prvním komentujícím nesouhlasím. ;) Podle mě je nádherná a plná naděje. I když je pravda, že tu naději tam dává až poslední sloka, ale právě tím, že tou nadějí celá báseň končí podle mě dostává celá nádech naděje a líbí se mi. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi naprosto neuvěřitelná osoba. dokážeš vidět světlo úplně všude, dokoncei na dně černé díry. ale zní to dost jako ze života... doufám, že nejsi smutná, že ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné. Sice je to smutné, zoufalé a člověk si uvědomí, že nejednou měl podobné pocity, ale je to krásné. Tak hezyk dokáže vyjádřit pocity jen málokdo. Například ty, Emmi a Dellie Myslím si, že vy tři jste v tom experti. Ale tohle... Na hraně... na hraně osudu, na hraně beznadějě, na hraně smutku... je toho hodně a je to až moc hezké

    OdpovědětVymazat
  5. Místo zářit jsem četla žárlit. Asi bych si měla dát pauzu.
    Moc hezké.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."