30 Book Challenge

Ahoj :-)
Stále nějak zvládám a mám se celkem dobře, ale plnou věcí nestíhám a už víc než týden bojuju s anchlazením. Do školy chodím, ale jsme čím dál unavenější, zítra mám naštěstí den volna, takže budu spát, učit se a spát. Přesto jsme si našla chvilku, abych dokončila knižní výzvu, kterou jsme kdysi dávno objevila na něčím blogu a líbila se mi. Bohužel už si původní blog nepamatuji :-( Každopádně výzva pro mě nebyla vůbec snadná a musela jsme hodně přemýšlet a pátrat v paměti i v knihovně a seznamu přečtených knih...Nakonec jsem dala dohromady následující seznam. chci upozornit na dvě věci - některé knížky by se nejlépe hodily jako odpověď na více bodů, ale chtěla jsme, aby se žádná neopakovala. A pak...ne vždy je výběr úplně jasný. Někdy jsme opravdu nevěděla, jakou knížkou odpovědět. Ale myslím, že až na jednu se mi nakonec povedlo zodpovědět a vybrat všechny...
Můžete se necht inspirovat knihami nebo si udělat vlastní seznam, je to na vás :-) A neváhejte projevit svůj názor v komentářích :-)

Mějte se krásně
Vaše Illienel



1. Oblíbená kniha - Bajky barda Beedleho (J.K.Rowling)
2. Neoblíbená kniha - Učebnice matematiky pro gymnázia
3. Kniha, která Tě rozesměje - Robin (Zdena Frýbová)
4. Kniha, která Tě rozbrečí - Ivančena - junácká legenda
5. Kniha, ve které bys chtěla žít - Hobit (J.R.R.Tolkien) - Kraj

6. Oblíbená YA kniha - Jeden okamžik v čase + Medailon krále slunce (Helena Babická) - 2 díly
7. Kniha, ze které umíš citovat - Elysejský klíč (Alice OReally) - knižně vydaná FanFiction
8. Kniha, která Tě děsí - Rady zkušeného ďábla (C.S.Lewis)
9. Kniha, ze které Ti je špatně - Podivudhodný případ Dr. Jekylla a pana Hydea (R.L.Stevenson)
10. Kniha, která změnila Tvůj život - Úchvatná (J. a S. Eldredge)

11. Kniha od Tvého oblíbeného autora - Vinnetou (Karel May)
12. Kniha, která nejvíce připomíná Tvůj život - takovou jsem zatím nečetla, ale ráda bych...kdyžtak dejte tip ;)
13. Kniha, jejíž hlavní postava je Ti nejvíce podobná - Hostitel (Stephenie Meyer) - Wanda
14. Kniha, jejíž hlavní postavu by sis chtěla vzít - Pýcha a předsudek (Jane Austenová) - pan Darcy
15. 1. kniha, kterou jsi přečetla jako dítě - Nejkrásnější pohádky bratří Grimmů

16. Nejdelší kniha, jakou jsi kdy četla - Bídníci (Victor Hugo)
17. Nejkratší kniha, kterou jsi kdy četla - Z Boží kanceláře (Lia Cerrito)
18. Kniha, kterou máš ráda, ale jsi v rozpacích, když to musíš říct - Stmívání (S.Meyerová)
19. Kniha, která Tě změnila - Melwen, dítě lesa (Laisi Finwen) - částečně FanFiction, knižně vydaná
20. Kniha, kterou jsi nejvíckrát četla - Harry Potter a Vězeň z Azkabanu (J.K.Rowling)

21. Oblíbená obrázková kniha z dětství - Řekni proč
22. Kniha, kterou se chystáš číst - Hvězdy nám nepřály (John Green)
23. Kniha, o které říkáš, že jsi ji četla, ale není to pravda - Bílá nemoc (Karel Čapek) - naposlouchané jako audio
24. Kniha, ve které je Tvá oblíbená scéna - Dakotové za Řekou ryb (J.Berczuk)
25. Oblíbená kniha, kterou jsi četla ve škole - Růže pro Algernon (Daniel Keyes)

26. Oblíbená Non-fikce - Andělé v mých vlasech (Lorna Byrne)
27. Oblíbená fikce - Piknik u cesty (A. a B. Strugačtí)
28. Kniha, kterou jsi naposledy četla - Na vlnách T.S.F. (Jaroslav Seifert)
29. Kniha, kterou právě čteš - Malé ženy (L.M.Alcottová)
30. Nejlepší kniha, kterou jsi letos přečetla - Muž, který chtěl být štastný (Laurent Gounelle)

Komentáře

  1. k té neoblíbené knize - připomeň mi, že Ti chci vyprávět, co Rioli přiřkla za osud matematicko-fyzikálním tabulkám

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé. U každé otázky jsem se snažila vymyslet nějakou svou odpověď, ale podařilo se mi to jen u několika. Proto smekám, žes to tak bravurně zvládla a neodpověděla jen na jednu. Já bych totiž s naprostou jistotou byla schopná odpovědět pouze na jednu otázku a to nejčastěji čtenou knihu (Dracula - Bram Stoker). Krásný seznam, zajímavý nápad. Ale asi bych si na něj netroufala

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych taky brala pana Darceyho!
    Zajímavá výzva... a myslím, že je to výzva v pravém slova smyslu. Za některé odpovědi před tebou smekám... Smoustu těch knížek jsem znala spoustu si zase připsala na svůj nekonečný seznam. :)

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Promiň, na toho smajlíka jsem tam omylem klikla!

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že z nich hodně neznám. :( Tvůj výčet jsem si sice přečetla, ale moc mi toho neřekl - když tu knihu neznám je to pro mě pouze název. Ale u těch, které znám jsem se pozastavila a zapřemýšlela, jak mi k tvému zařazení sedí. A nemůžu přijít na tu Wandu! Opravdu si připadáš jako ona?? A Ta tvoje 12... Nevím, jestli by to bylo i pro tebe, ale pro mě tím rozhodně byla - Modrý dům od Táni Keleové Vasilkové. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak polovinu otázek bych nedala. První kniha? Dáááávno. Ale neoblíbená kniha je docela trefná. Ovšem já matiku můžu. Horší jsou jazyky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."