...a v podzámčí

Zdravíčko :-)

Je pozdě a já ještě nevečeřela - nebudu tedy sebe ani vás zdržovat s dlouhými úvody. Prší nám dneska krásně, tudíž se focení na Židovském hřbitově a jeho úklid nekonalo, ale nebojte...o fotky nepřijdete :-) A pokud se mi během příštího týdne povede napsat slušně všechny písemky, dočkáte se snad v dohledné době (cca 14 dnů) i nějakého toho čtení. Teď tedy jedna pozdní záslika fotek pro Rainy, Ondru a Surynku, kteří mě potěšili svými komentáři a tím, že na mě nezapomněli a dávají o sobě vědět. Moc vám děkuju, byla jsme mile překvapena. Takže tohle je pro vás :-)

Surynko, kdykoliv se rozhodneš přijet k nám na Jižní Moravu, ráda Ti budu dělat průvodce se vším všudy...

Užijte si toho čistého, čerstvého vzduchu po dešti
Vaše Illienel










Příště se můžete těšit na židovský hřbitov (snad) :-)

Komentáře

  1. 5 hvězdiček! Dokonalé fotky snad ještě dokonalejšího místa. Opravdu krásné. Trošku jsem si vzpomněla (kvůli názvu článků) na seriál z devadesátých let, který se jmenoval Život na zámku. Je to vlastně pitomina a nebýt toho, že to sledovala mamka, ani bych nevěděla, že to existuje, ale vzpomněla jsem si na to. Každý si totiž přeje žít na zámku, ale nedojde mu, kolik práce to vyžaduje  to je všechno k tomu, proč jsme si na to vzpomněla
    Musím říct, že to tam máte opravdu hezké a nedivím se ti, že tam chodíšváš na procházky a relaxovat. Přemýšlím, že bych si něco podobného mohla najít i já tady v Praze. Hm... bydlím hned u Hostivařského lesoparku (asi největší les a park zároveň, co v Praze máme... na povídkovém doupěti mám fotky z toho prostředí, kdybys chtěla) ale tam je přeci jen moc lidí. Já mám ráda klid... s letohrádkem královny Anny a jeho zahradami bych měla asi podobný problém Tam je taky moc lidí.. budu si muset najít takové klidné místo, kam bych se chodila učit nebo jen uklidňovat. Vlastně ti tohle místečko závidím. Musí z toho místa sálat taková pohoda. U nás, kam se podíváš, samí bezdomovci a krabice od vína, to moc nepřidá na estetice... vlastně... trochu mi to připomíná zahrady Trojského zámku (to místo mám ráda, ale je to moc daleko ode mě)... je na tomhle zámečku i možnost prohlídky? Já jen, že v létě pojedem na Slovensko a mohla bych naši výpravu přemluvit na návštěvu tohohle místa, protože vypadá opravdu krásně. Jen by nesmělo pršet

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuju mnohokrát! Takovou chválu si ani nezaslouží, všechnu tu krásu dělá jen nádherné místo a kvalitní přístroj. Ale jsem moc ráda, že se Ti líbí
    Já ten seriál znám Taky jsem si na něj tak trochu u vymýšlení názvu k posledním dvěma článkům vzpomněla. A pak na Boženu Němcovou a její dílko.
    Je to opravdu dokonalé místo a jsme moc ráda, že jsme si ot uvědomila, dokud ještě v Mikulově trávím a můžu trávit tolik času. Určitě stojí za námahu podobné místo hledat. Jen klid, my a příroda...Na zámku jsou prohlídky, je tam i regionální muzeum,tam jsou stálé i aktuální expozice, ale nečekej od toho tolik, jako od jiných zámků, co se interiérů týče. Je nejhezčí právě těmi zahradami. Má i malou botanickou zahradu. A kousek od něj je Kozí hrádek - tam je možnost komentované vyhlídky, ale především další kouzelné místo na focení, v tuto dobu připomínající šeříkové královstvíčko Pokusím se tam jít brzy fotit. Mikulov m hodně co nabídnout případným turistům, ale pkud chceš vidět krásný zámek, doporučuji Lednici! Jednoznačně! Zahrady pomalu rozsáhlé jako celý Mikulov, Minaret, Janův hrad, plavba po vodě, zámek z pohádky, tři okruhy prohlédek...Jen ty ceny odpovídají tomu, že je Lednice v UNESCU Ale vstup do zahrad je zdarma...A poznámka na konec - u nás prší málokdy ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak musím říct, že tahle várka mě oslovila více, než ta předchozí. Nevím čím to je, ale prostě to tak je. Krásné fotky, architektura a příroda. Spojená s krásnými zážitky, takže je to prostě jasné, jsem nadšená.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."