Jaro "v hledáčku"



Nazdárek :-)
Tak jsme se rozhodla přijít s další várkou fotek. A to ze tří důvodů. Za prvé - je mi špatně, tudíž nemůžu nic pořádného dlat, tudíž mám čas na blog. Za druhé - chci napravit svou dlouhou neaktivitu a naznala jsem, že v posledním článku těch pár fotek to nezachrání a za třetí - kdyby sem někdo přišel, chci mu udělat radost - že tu najde něco, co snad potěší. Takže...jarní příroda z blízka podruhé...

Mějte se krásně
Vaše Illienel












Tak co, líbily se vám? :-)

Komentáře

  1. Tyhle byly snad ještě kouzelnější! Vážně, líbily se mi více, než ty předchozí. Už jen kvůli tomu šeříku... Když ho nemůžu mít doma, tak se aspoň budu kochat tvými fotkami. :) Nejvíce mě zaujala třetí od konce - jsem zkrátka milovník makro fotek. :)
    Je mi líto, že je ti špatně... budu ti držet palečky, ať se to, co nejdříve zlepší. A my jsme tady... jen při tom nešikovném systému blog.cz teď déle trvá, než jeden postřehne nový článek. :)
    Budu se těšit na další tvé kouzlené výtvory. :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Velké díky! Jsem moc ráda, že se Ti líbí. Kdž jsem do článku přidávala ten šeřík, vzpomněla jsme si i na Tebe. A řekla si, že jich tam dám víc - pro ty, co mají šeříky tak rádi, jak já Dneska už je mi lépe...Třetí fotka od konce je má nejmilejší - jsem na ni hrdá, myslím, že na mé začátečnické pokusy se mi povedla Ale mou největší vášní je focení stromů, nejlépe pohledy ze spodu do větví, proti modré obloze nebo slunci. To je tady ostatně i torchu vidět. Je mi jedno, jestli to vypadá umělecky nebo ne - mohla bych takových pohledů fotit stovky. Stromy mě zkrátka fascinují A...věřím, že tu někdo je, i když ne každý o sobě dá vědět. Ale to nevadí...i kdyby to mělo být pro jediného člověka, má pro mě smysl blogovat. Mám zase chuťˇa energii. Vidím v tom smysl a radost

    OdpovědětVymazat
  3. Šeřík! Tak ten potěšil snad nejvíc. Letos jsem ho moc nepotkávala - škoda - tak aspoň tady Jsem moc ráda, že jsi opět nalezla náladu k blogování. Že se tu s námi dělíš o tyhle jarní poklady a tak Ani nevíš, jakou radost jsi mi udělala, když jsem zjistila, že jsi opět aktivní. Prozradíš mi, prosím prosím prosím , čím fotíš? Máš totiž naprosto dokonale jasné a čisté fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jistěže líbí! Moc mě oslovily zase trny a teď také koruny stromů. :) A kytičky jsou taky krásné, obzvlšť ta poslední se mi líbí. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Děkuji, Surynko Já mám radost, že stále čteš a komentuješ. Fotím digitální zrcadlovkou Nikon D3200 ;)[4]: Jsem moc ráda, že se Ti líbí, Jul

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."