Jaro "pod lupou"


Zdravím vás :-)

Chyběli jste mi, víte? Mrzí mě, že takovou dobu zanedbávám čtení, komentování i vlastní tvorbu. Přece jen ale nejsem úplně neaktivní. Jak je chvíle, vždy se alespoň podívám, co je u vás nového. A fotím...fotím hodně, jak jen můžu, vypadnu do přírody. Dnes vám tedy přinášm takovou "cenu útěchy" za dlouhou neaktivitu - fotky z posledních jarních dnů...

Chtěla bych vám velmi poděkovat za vaši podporu a komentáře, především u posledního článku. Je to den ode dne lepší, i když teprve teď začínají přicháet ty nejtěžší boje. Navíc mám problémy se školou - jsem prozatím neklasifikovaná z více než poloviny předmětů. Ale věřím, že to nějak zvládnu a pak se tu objevím "v plné psavé" :-)

Takže díky a snad vám fotečky udělají radost...

Mám vás ráda
Vaše Illienel








P.S.: Jestli se vám líbí, napište si směle o další :-)
Jak budu mít chviličku, přidám je...

Komentáře

  1. Nádherné fotky. Jaro je prostě pro fotografa nejkouzelnější období. Už jen ty barvy... Nejvíce se mi zalíbila poslední fotka. ;) A máš super foťák/objektiv... já bych na takovou vzdálenost nezaostřila ani kdybych se stavěla na hlavu. :)
    A s tou školou to dopadne všechno dobře, uvidíš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Děkuju Jsem moc ráda, že se Ti líbí. Ano, jaro je úchvatné a tohle je moje první jaro se zrcadlovkou, takže si to náležitě užívám. Fotí opravdu skvěle, ale než se s ní pořádně naučím...zatím je i to ostření metodou pokus-omyl. Poslední fotka - bráškovi do těch trnů spadl míč a propíchl se. Tím upoutaly moji pozornost, chtěla jsme je zkusit vzít jako hlavní detail, ale trvalo to, než se mi na ně povedlo dobře zaostřit. Jsem ráda, že se zadařilo. A škola...no, v nejhorším to ty prázdniny jistí Ale dík za podporu!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni. Krásné fotečky. Dýchá z nich jaro. A vlastně? Napíšu ti sem svoje pocity, doufám, že nevadí. Procházím se v přírodě, někde po loukách a třeba se procházím jen po nějaké rozlehlé zahradě. Nebe je zatažené a blíží se déšť. Dlouhý a pořádný déšť, schyluje se k bouřce. A uprostřed toho zataženého svítí v trávě barevné kytičky
    Mrzí mě, že máš ve škole takové problémy, snad je co nejdřív vyřešíš

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi moc. Zvlášť ten poslední... :)

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Děkuju Jsem velmi ráda, když někdo napíše své pocity z mé tvorby. Proto přece zveřejňuju své práce tady na blogu. aby to ve čtenářích vyvolávalo nějaké pocity, myšlenky...Jsem ráda, když s emi to daří a ještě víc, když se někdo o své dojmy podělí. Moc díky [4]: Jsem ráda, že se líbí Mě se taky líbí nejvíc ta poslední...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."