K životu na zámku...

Ahojte :-)

Tak dneska fotečky z místa, které je mi v posledních dnech oázou klidu a místem, kde si můžu odpočinout a načerpat energii i inspiraci. Tedy pokud ho zrovna nezaplní davy turistů, ale zájezdové skupinky rakouských seniorů mám ráda - když člověk poslouchá německé povídání o svém studijním městě, může to brát jako nácvik maturitní otázky :D A turisté starších ročníků bývají slušní a ze všeho nadšení, to se mi na nich líbí. Každopádně - naše zámecké zahrady jsou naštěstí tak rozsáhlé a členité, že se tam vždy dá najít nějaký klidný, tichý koutek, kde je člověk rušený jen štěbetáním ptáků. Takže vám přináším několik snímků tohoto, pro mě milovaného a na jaře nejkouzelnějšího, místa.

Kdyby se do těchto nádherných míst chtěl někdo podívat, rozhodně neváhejte! Tyto fotky pochází z Mikulova. A pokud byste ke svému výletu chtěli průvodce - stačí napsat ;)

Slunce vašim dnům
Vaše Illienel











V příštích dnech se můžete těšit na pokračování...z každé procházky udělám asi 100 fotek, takže i když to pořádně "promažu", pořád je toho dost :D

Chtěli byste i fotky z kvetoucího židovského hřbitova? V Mikulově je jeden opravdu krásný...a v sobotu tam budu :-)

Komentáře

  1. Vážně povedené fotky, zlato. :) Mám ráda zámky a moc jsem jich zatím neviděla, ale tenhle přímo pohádkově. :) Co se týče focení, jsem ráda, že sis vzala mé rady k srdci. Tentokrát už bych ti k tomu neměla ani co vytknout, opravdu. Jsou prostě skvělé. :)
    Jinak na fotky ze židovského hřbitova bych byla i zvědavá. I když hádám, že v tomhle počasí toho asi moc nenafotíš. :) Ale ať už to dopadne tak nebo tak, budu se těšit na další tvé tvoření. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, skutečně krásné místo. Dýchá z něj klid a pohodlí. Na jaře je to tam určitě krásné, ale jsme si jistá, že v létě... nebo ještě líp i na podzim to tam taky vapadá nádherně. Kdybych se tam chystala, mohla bys mi udělat průvodce? A samozřejmě se oběma rukama hlásím, že chci další fotečky

    OdpovědětVymazat
  3. Je to nádhera. :) Váš kraj prostě miluju!

    OdpovědětVymazat
  4. V Mikulově jsme byla několikrát a moc se mi líbil.
    Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."