Slova jedné neznámé

Ahojky :-)

Rychle, stručně...přiznávám se, toto je přednastavený článek, proože tento týden je opravdu super extra náročný, co se mých školních a jiných povinností týče. Ale až budou maturity...to se bude psát :-) Doufám! :D Takže pár citátů od jedné neznámé. Byla bych ráda, kdybyste mi řekli váš názor na ně. A aby toho nebylo přliš málo, přidávám...nechte se překvapit...:P

Mějte se krásně
Vaše Illienel




"Bez křižovatek by nebylo cest."

"Jediné, co je věčné, jsou okamžiky, kdy se nám zdá, že naše pocity nikdy neskončí."

"V životě je mnoho cest, avšak mapy se nám dostane až v cíli. Teprve na konci putování zjistíme, které uličky byly slepé."

"Pravda nepotřebuje vysvětlování."

"Pesimismu ještě nikoho neučinil šťastným."


(Autorkou "citátů" je Illienel. V případě zájmu je smíte šířit a užívat dle libosti, ale pouze s uvedením tohoto jména!)


Jaro v Mikulově


Levitující strom


Vzhůru k nebesům


Tak to je opravdu vše :-)

Komentáře

  1. jako téměř vždy z Tvých slov čiší neuvěřitelná pozitivita! krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuji Jsem moc ráda, pokud to tak na Tebe působí...

    OdpovědětVymazat
  3. Paci sa mi ten levitujuci strom :) Citaty su dost pravdive, najviac sa mi paci: "Jediné, co je věčné, jsou okamžiky, kdy se nám zdá, že naše pocity nikdy neskončí." Mam rada, ked si trosku naivne myslim, ze ten pocit, ktory prave prezivam bude vzdy taky, aky je prave teraz.

    OdpovědětVymazat
  4. Krása Musím říct, že na střední mi přijdou maturity jako nejzajímavější období Půlka školy je v tahu.. (naše škola má přes 830 studentů a 8 maturitních tříd, k tomu všichni třeťáci a někteří druháci jsou na praxích...) takže je krásně klid a volno. Dokonce se dá chodit po schodech na budově B bez strachu, že bych někoho zašlápla. V jednom kuse se supluje, střídají se třídy... krása. Jsem zvědavá, co budu říkat já ve 4. až budu maturovat A musím ti opět pochválit krásné fotečky. Jak tím, co je na nich zachyceno, tak kvaitou, barevným rozlišením a celkovou barevnou kompozicí. Čímpak fotíš? (A odpověď "foťákem" neberu )

    OdpovědětVymazat
  5. Ty citáty! Zvláště ten druhý... Myslím, že si ho někde hezky vystavím. :) A možná si ho napíšu i do deníku... až si konečně nějaký pořídím. :)
    Fotky opět krásné. Svou originalitou u mě jednoznačně vede levitující strom - takový bych někdy chtěla vidět... Já znám jeden, který už od mého dětství ohýbá svůj hřbet.. ale stále drží. Jako by ho držela nějaká zvláštní magická síla. :)
    Nádherný článek plný nekonečného optimismu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné citáty :) nejvíce mě zaujal tento: "Pravda nepotřebuje vysvětlování." :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí třetí a poslední citátek. Ty mě opravdu "chytly". :) Fotky jsou taky krásně, obzvlášť první a poslední se mi líbí kvůli tomu názvu. :) A druhou jsem měla možnost vidět naživo, že jo? :)))

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Děkuji za zastavení a komentář. Ano, taky takové pocity mívám. A přání, aby to nikdy neskončilo a zastavil se čas. Z jednoho takového zážitku ten citát vznikl.[4]: Děkuji za komentář. Nás je na škole málo, takže ty maturity nejsou zas až takový rozdíl, ale je fajn, když starší ročníky dostanou den či dva studijního volna. Ve svém předmaturitním ročníku jsem strávila jeden celý den "volna" pomáháním a péčí o maturitní komisi a druhý den jsem se byla pořád koukat na maturity, takže jsem ve škole nakonec strávila víc času, než kdybych měla výuku.
    Čím fotím? Myslím, že jsem to tady na blogu už někde psala, každopádně je to zrcadlovka Nikon D3200, ale tyto fotky jsou většinou foceny na auto, případně na polomanuál. Na plný si většinou ještě netroufám...[5]: Díky. Jsem ráda, že na Tebe článek působí optimisticky. Levitující strom můžeš vidět, až k nám někdy přijedeš, pokud tam tedy ještě je. Emmi s Jul ho viděly při našem prvním setkání. Vystavit citát? :O Páni, cítím se být poctěna. Zajímalo by mě, jestli sis ten deník nakonec pořídila? ;)[6]: Děkuji za návštěvu a komentář. Jsem ráda, že se Ti citáty líbí.[7]: Ano, druhou jsi viděla na vlastní oči a můžeš tak potvrdit její pravost. Jsem ráda, že Tě zaujal název fotky, někdy s emi povede nějaké názvy vymyslet, někde přijdou samy od sebe, ale některé fotky se svých "jmen" bohužel jen tak nedočkají. Třetí a poslední citát Tě chytly? Prozradím Ti tajemství, chceš? ;) Třetí vznikl v období hledání, životní rozervanosti, pubertálních "depek", tudíž je vážně starý. A poslední vznikl naopak pomněrně nedávno, v mém nemocničním období, tedy mezi létem 2012 - jarem 2013. Myslím, že byl dokonce poprvé vysloven přímo v nemocnici, po jednom vyšetření. Jsem ráda, že se Ti líbí...

    OdpovědětVymazat
  9. Ten třetí je naprostá pravda. A obdivuji tě. Jediný citát, na který jsem se kdy zmohla (spolu s Polly) bylo: "Hobiti jsou jako hermelín a Kozk je jako USA."

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, ty citáty jsou překrásné. Zní hrozně profesionálně. Nedokážu se rozhodnout, který mě oslovil víc...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."