Taková jedna rodinka

Nazdárek :-)
Příští tři dny budu mít tolik učení, že si nejsem jistá, jestli budu stíhat jíst a pít, ale na blog určitě čas mít nebudu. Nemusíte však mít strach, že by to tu stálo, protože jsme dneska objevila několik "pokladů" z dřívějších let. Citáty, básničky a písničky, které jsme vytvářela, mezi 12 a 15 lety. Přesné roky nevím. Tak jsem se rozhodla udělat několik "retro" článků, kde se s vámi podělím o tvorbu mého mladšího já (to zní divně :D). No prostě...

Bylo nebylo, když jsme ještě nebyla Illienel, dostala jsem za úkol na nějakou rodinnou oslavu, myslím, že pro babičku, napsat jednoduché veršovánky k jednotlivým členům naší rodinky. Ty nakonec skončily v šuplíku a díky tomu si je dnes, po letech, můžete přečíst a spolu se mnou se jim třeba zasmát.

Přeju pěkné čtení, za vaše postřehy a názory budu vděčná :-)
Krásnou neděli a veselý začátek pracovního týdne
Vaše Illienel


1.
Malinkatý brejličky,
rychlý, hbitý nožičky,
neposedný prstíček,
nejmlsnější jazýček.

Ten náš malý školáček,
neodejde od hraček,
učení ho nebaví,
s autem se však zabaví.
(bráška, dnes 11 let)

2.
Kladívko či pilku,
zvládn vše za chvilku,
nezná slovo nejde,
na čase však sejde.

I když nás má moc, moc rád,
není jeho kamarád,
kdo nádobí nemyjem
colu z flašky vypije.
(táta)

3.
Když se na nás usměje,
srdíčko všem zahřeje,
zpívá pěkné písničky,
uzlíkuje botičky.

Mlsná kočka, parádnice,
nejradši však přesto má,
pohádku co v televizi,
doma vždy ji přivítá.
(sestřička, dnes 16 let)

4.
Oči - modré studánky,
kolem krku korálky,
ze zlata má srdíčko,
dává pusu na líčko.

U plotny se otáčí,
kapra v pánvi smaží,
když se na nás nemračí,
její úsměv blaží.

K večeři nás všechny strojí,
že se zmažem, moc se bojí,
na klavír nám vyhrává,
v kartách vždycky prohrává.
(máma)
(druhá a třetí sloka se vztahují ke Štědrému dni)

Tak to byla naše rodinka, mýma dětskýma očima :-)







Komentáře

  1. To bylo překrásné. :) Mezi staršími věcmi se občas najdou učiněné poklady a tvoje básničky jsou toho jasným důkazem. Celou dobu jsem se tak mile usmívala. Jen mě tak napadá, a co básnička o tobě? :)
    Hezky si takové věci schovávej - já se kdysi z jednoho náhlého popudu spousty takových zbavila. A teď mi to chybí... :) Budu se těšit na další střípky ze tvého šuplíku a taky přeju hodně štěstí ve škole, určitě všechno zvládneš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása :) Je to strašně roztomilý <3 Fakt! Strašně moc se mi to líbilo a je to krásně napsané. Takové veselé, roztomilé a čiší z toho ta dětská povaha

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Děkuji mnohokrát!  Jsem moc ráda, že ses usmívala. Ty bys napsala básničku o sobě? ;) Mně to dělá tak trošku problém...jsme ráda, že jsem to zatím nemusela nikdy zkoušet. To je škoda, žes ty své "poklady" vyhodila. No, kvůli těm mým už v pokoji prakticky nemám jediné volné místo kromě postele a podlahy Stále se snažím najít ten muzikál, co jsme vymýšlela někdy v primě, ale nedaří se...Každopádně když něco objevím, tak to sem asi dříve či později stejně poputuje Děkuji za podporu, nevím, co bych bez Tebe dělala![2]: Děkuju, děkuju Jo, veselí a roztomilí, s dětskou povahou...to je přesně naše rodinka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné :) Moc se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je naprosto nádherné! :) Strašně se mi to líbí. :) Je to krásně osobité a člověk, který měl možnost každého z těch lidí poznat, je v tom krásně najde, nebo se mu alespoň přiblíží. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké, já bych něco takového asi napsat nedokázala. Tvoje rodina musela být nadšená.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."