Oceán

Zdravím vás :-)

Přiznám se, že jsem ztroskotala v tvůrčím oceánu a zůstávám bez pomoci na ostrově jménem spsovatelský blok. Vyschla inspirace? To asi ne. Spíš, jak řekl autor mé milované knížky, "Moje myšlenky jsou hvězdy a já v nich nedokážu rozpoznat souhvězdí." Natož pak to souhvězdí zaznamenat na papír nebo do počítače. Takže se omlouvám, ale nějakou dobu tu asi ještě bude jen jižní vítr vát...Snad mi to tu nezanese pouštní písek. Budu se snažit. Dnes tedy jen pár slov, která jsem dneska našla na malém papírku, psáno v náhlé inspiraci kdysi v autobuse...

Ať jsou vaše dny plné radosti
Vaše Illienel

Dá-li se věnovat těch pár slov, pak je věnuji. Těm, se kterými jsme zažila malá, krásná nekonečna. Ony vědí... :-)


Inspirace

(Zdroj obrázku - Karishma v)

Hudba: Yiruma

Citát: "Některá nekonečna jsou větší než jiná nekonečna." (John Green)


Stála a hleděla k obzoru,
byl to oceán, jehož konce nedohlédla.
Oceán pocitů, oceán vzpomínek, oceán snů...
V každé kapce se skrývá zrnko soli.
Dívala se do dálky přes závoj slz.
Největší nekonečno je láska.
Milovala, byla milována...
Plakala štěstím.


Komentáře

  1. Krátké, ale tak nějak se to člověka dotkne. Asi každý zná ten pocit. Já si v tom představila takový ten pocit, kdy se člověku zdá, že je ve všem zmatek, ale zároveň i řád a kdy nade všemi vzpomínkami a myšlenkami se vyvyšuje jedna, která je významnější a jasnější,věc, o které člověk ví naprosto přesně, že je to pravda a že je to zcela skvělé (v tomhle případě láska). Líbí se mi to. Je to krátké, ale něco to v sobě má. Možná jsem to pochopila špatně a může se někomu zdát, že tu akorát plácám nesmysly, ale pro mě to smysl má.
    Moc hezky napsané Il

    OdpovědětVymazat
  2. Mrazí mě z toho. A teď mě vyrušili známí zvoněním u dveří a já nevím, co jsem chtěla napsat. Počkej, přečtu si to znovu a hned mě to trkne. ;) Jo, zaprvé krásný úvod. Totálně nechápu jak někdo může říct, že je to jen "omáčka". :x Tenhle je fakt krásný a plný věcí na zamyšlení. A samotný text. Hm... Nekonečno. Naprosto naprosto nádherné! Miluju tuhle mini básničku (nebo co to je). Opravdu a totálně. Je hodně moc inspirativní. Tak, že bych ji nejradši zakomponovala do pokračování Krve... o:) Pokud bys mi to tedy dovolila (jen se ptám kdyby náhodou - pokračování asi nebude, ale kdyby, je to fakt krásný, bylo by to hezký jako "předzačátek", víš, jak vždycky někdo do knížky napíše báseň od oblíbeného autora, vztahující se k příběhu nebo tak. :))) )

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."