Ze skleníku č.1

Zdravíčko :-)

Obrazně i doslova. Taky je ve vašem okolí každý nemocný? A taky to u vás ve třídě vypadá jako v lazaretu? U nás nemocnost stoupá závrtanou rychlostí. Bojím se, že s mou nulovou imunitou dlouho nevydržím, ale kdybych přece jen onemocněla a musela zůstat doma, bude to mít pro vás jeden pozitivní důsledek. Budu mít jednorázově více času na blog a bude šance, že se nějak výrazněji posunu v psaní Neviditelných.Ti zatím čekají an volný víkend, který by měl nastat za 10 dnů. Tak uvidíme, jestli se mi je povede zviditelnit ;)
Dneska několik fotek z návštěvy skleníku. Kdo bude znát jméno některé ze zveřejněných rostlinek a napíše mi je (případně vymyslí přiléhavé a vtipné pojmenování), tomu za odměnu napíšu drabble na přání, bude-li chtít. Návštěvu zvláštního místa plného prapodivných rostlinek jsme vykonala ve společnosti mých dvou blogových vil, Rainy a Emmanuelle. Zde se můžete podívat, co tam potěšilo naše zraky...

Mějte se famfárově a pijte zázvorový čaj!
Budete zdraví :D
Vaše Illienel








Komentáře

  1. Na jednu stranu se těším na čtení Neviditelných jak děcko na kolotoče, nadruhou stranu bych ti ani v nejmenší své myšlence nepřál, aby jsi zůstala doma, protože, zameškávat školu není dobré :(
    Takže, kdo si počká, ten se dočká, já si počkám ;) už aby tu Neviditelní byli ..viditelně" k nahlédnutí
    Pěkné květiny, ty mé oko vždy potěší :) děkuji.
    Drabble na přání by se mi tuze líbilo, žel, protože mi nějak stávkuje fantasie, stěží bych vymyslel přiléhavé a vtipné pojmenování :(
    Zkusím druhou fotku odshora,- Tlustoklasec žlutý (Pachystachys lutea) ?
    Zázvorový čaj si schválně zítra zajdu koupit třeba pomůže od ranní rýmy ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, takže to je ještě z před léta :) Nebo ze kdy? :o :o každopádně škoda, drabble bych moc chtěla, ale v kytkách se totálně nevyznám! Přijdou mi moc hezké, ale já raději krajinky a stromy... o:) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zbožňuji skleníky. Ale šíleně. Možná je to divné, ale takový skleník je pro mě něco mnohem milejšího než zahrada. Taková zahrada, totiž, to je celý svět kolem nás. Všude rostou stromy, domy, lidé... A zahrada se mění v džungli. Kdežto skleník... To je svatyně. Mám-li si představit vstup do skleníku, tak následovně: Jakmile vkročím dovnitř, dosedne na mě těžký, navlhlý vzduch. Za normálních okolností, v té obrovské zahradě venku, by byl nepříjemný. Ale tady je to součást magické atmosféry. Jdu po úzké cestičce, proplétám se mezi rostlinkami, které spouštějí větévky a kdesi cosi do cesty. Snažím se jim vyhnout, protože právě to by zkazilo tu slavnostnost momentu. Ve skleníku si můžu hrát na to, že tam venku nic není... Děkuji za připomenutí té úžasné atmosféry teď, když už se venku dělá zima. Nejsem na květiny žádný odborník, ale vážně ráda se dívám.

    OdpovědětVymazat
  4. Zázvorový čaj piju také a zatím pomáhá! Fotky jsou krásné, nádherně barevné, škoda jen, že v kytičkách se nevyznám. Prostě pro mě je to jen kytka, kytka a zase kytka. Rozeznám toho jen málo. Ale co se týká barevné kompozice, to hodnotím velice pozitivně

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."