Navrátit ztroskotané?

Má smysl se vracet a snažit se křísit něco, co už je polomrtvé? Nebo je snažší a smysluplnější dát život něčemu novému?



Přišla bouře zlá
Zář majáku pohasla
Hvězdy se skryly
Jen trosky lodě zbyly
Kde dřív přístav byl

Já měla to tu ráda
Svou zátoku snů
Bárky duší spřízněných
Pluly v okolí
A co chvíli přistály


Z místa milého
Odplula jsem s odlivem
Proudy mě strhly
Bouře zlámala vesla
Z plachty jen cár zbyl

Zda novou loď postavím
To je ve hvězdách
Já bojím se návratu
Ale není nic
Co přál by si Maják víc...


Chtěla bych se vrátit
Do přístavu s majákem
Chtěla bych se vrátit
Plout dál zátokou snění
Chtěla bych se vrátit
Na ostrov opuštěný

Chtěla bych se vrátit
Však otázky hlavou zní
Chtěla bych se vrátit
Nevím, mám-li vůbec kam
Nevím, dokážu li plout
Najde sem někdo cestu?

Nechci tu být sama...

Komentáře

  1. Můžeš oči otevřít a přijdeš na to, že sama nejsi, když se to tak zdá.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně popsané pocity :) To je věčná otázka, jestli se vrátit a snažit se postavit znova, co je jednou zbořené, anebo by bylo lepší nechat to být a hledat nové začátky... A po každé je to jinak.

    OdpovědětVymazat
  3. Vrať se. Není to zase tak těžké, zkus to. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, jestli jsem tomu porozuměla správně, ale neskutečně moc mi to připomíná pocity týkající se blogu. Teď jen otázka, jestli je to podobnost čistě náhodná, nebo ne.Ale překonávat překážky, strach, obavy, budovat něco - ať už od nuly, nebo pokračovat tam, kde se skončilo - to už asi bude věčný úděl člověka. A v jistých věcech to stojí za to

    OdpovědětVymazat
  5. Ten konec je nečekaný a působivý. Plout nebo čekat, až někdo připluje? To je asi největší otázka současné společnosti. A většina odpoví špatně. Ať už jakkoliv.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."