Nedokonalá láska


"Nejdokonalejší věcí na lásce je její nedokonalost." (Illienel)

Nedokonalí jsou lidé a milovat dokonalého člověka znamená milovat někoho, kdo neexistuje. Láska je úžasná právě v tom, že nás někdo miluje takové, jací jsme. S našimi chybami a nedokonalostí. To je na lásce dokonalé.
A protože láska si nevybírá, kdy a ke komu přijde, prostě se zjeví, nečekaně, odnikud, a když nestojíme pevně nohama na zemi, polapí nás do svých sítí, protože láska je nedokonalá, my jsme nedokonalí, proto budou naprosto nedokonalé a nekvalitní i mé následující řádky. Ale právě pro krásu a úžasnost lásky mi to tentokrát nebude vadit. Komu ano, číst nemusí... :-)

Přeji vám krásný den
Vaše Ilienel



Vím, že máš spoustu chyb
ani já nejsem dokonalá
ale o tom přece láska je
mít rád i s chybama
a já tě ráda mám!

Někdo je bohatý, někdo má sexy postavu,
někdo je drsný a někdo je prostě milý.
O tom to právě je, vědět, co hledáme.
A já už dneska vím, že hledám tebe.

Chci fakt hodného kluka,
může mít tisíc chyb,
hlavní je dobré srdce
záleží jen na nás.

Máš mě rád?

Vím, že máš strach,
vím, že jsi zažil peklo,
vím, že nejsem první,
vím, že máš noční můry
vím, že máš drsnou slupku
vím, že ji potřebuješ
a vím, že pod tím vším
jsi citlivá osobnost,
spřízněná duše.

Ty víš, co hledám.
Já vím, co hledáš.
Oba hledáme jen čistou lásku,
bez podmínek a ultimát,
milovat naše pravé já.
A kousek pochopení,
empatii a podanou dlaň,
láska přišla mezi nás,
tak se staň,
co má se stát!

Komentáře

  1. moc hezky napsané..
    je až smutné, jak moc máš pravdu

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné a pravdivé :)  děkuju za návštěvu blogu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemohu se nezeptat. Jsi do někoho zamilovaná? Ale myslím doopravdy konkrétně zamilovaná do někoho opačného (případně stejného) pohlaví. Ne všeobecně lásku, ale prostě partnerskou lásku.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."