Zimní strom

Zdravíčko! :-)
Dneska jen krátce - mám studijní prázdniny, ale z počasí, které je za okny, se mi chce pořád spát. A ve snaze nedělat ani jedno trávím volné chvíle na blogu. Nedělám zatím nic moc viditelného, spíš se hrabu v archivu, upravuju, doplňuju apod., ale snažím se i psát. A nevím co mě to popadlo, ale zatoužila jsme po čtenářích a komentářích, a protože sem na blog zavítá málo lidí, ale na facebook skoro všichni, tak jsem tam založila stránku Illienel, kde budou informace a novinky z blogu, nějaká tvorba (na ukázku) apod. Nevím, jestli to bude k něčemu odbré, ale to ukáže čas. Alespoň jsme to zkusila.
A co mám pro vás tentokrát? Opět něco z přírody tohoto podivného "nezimního" období...

Mějte se krásně
Vaše Illienel



1. Na co se dívá slunce - podzim, zimu nebo jaro?


2. Polní strážce


3. I stromy mohou být zraněné


4. Nemoc starého stromu



5. Stromové puzzle


6. Chmýří skryté v kůře stromové

Komentáře

  1. ano.... i stromy... mohou být zraněné... občas zapomínám, že i stromy, kterým při svých bláznivých výstupech s důvěrou svěřuju svůj zbytečný život, mohou být zraněné...fotky jsou ale kouzelný...
    stromy...

    OdpovědětVymazat
  2. První mě neuvěřitelně dostala - může se člověk zamilovat do fotografie? :) Asi ano, protože já jsem toho živým důkazem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."