Rozhodnutí zlomených srdcí

Zdravím vás! :-)
Nevím, jestli je to blížící se maturitou, ale má únava a neschopnost cokoliv dělat a na něco se soustředit stoupají, nedokončené úkoly se hromadí a než jsem si stačila uvědomit, že jsou Velikonoce, už budou pomalu za námi. Mrzí mě, že je letos moc neprožívám, ale nějak mi to prostě nejde. Navíc mám rozbitý počítač, takže nemůžu na skype. Tím pádem mi chybí kontakt s kamarády. A celkově už toho na mě začíná být moc. ale jsme štastná. Konečně, po dlouhé době. A může za to jeden skvělý člověk. Dnešní text tedy po dlouhé době nebude subjektivní. Byl vytvořen na slova z projektu 55 básní. Snažila jsem se jich použít co nejvíce a vytvořti něoc jako příběh. Vyjádřit něco, co bych mohla sama rprožít, kdybyhc se dostala do podobné situace. Pocity, kteér někdy potkají spoustu z nás...ale doufám, že u nikoho nebudou končit tak, jako v této "básni". Protože každé zlomené srdce může znovu najít lásku a existuje někdo, kdo dokáže uzdravit každé zranění...Nevzdávejme to! Nikdy! :-)

Mějte se krásně :-)
Přeji vám dny plné slunce a radosti
Vaše Illienel



Vítr ať Ti odpoví
Plameny ať Tě pohltí
Všechno má svůj konec
Masky jsou strženy
Slyz, hádky, trápení
Všechno je pryč
Nastal čas
Čas na rozhodnutí
Vteřina ticha
před katastrofou
Nech mě odejít
Pryč
Stranou světa
Pohled jak z filmové scény
Rebelka v černobílé
Svatební šaty prý
i perly a rubíny
To je lež
Jen slzy a krev a
dopis na rozloučenou
Happyened je lež
Na břehu řeky,
na tom druhém
už za chvíli
budu stát
Polibek pošlu Ti
poslední
Vzpomínka na naše Poprvé
Když květy se koupaly v rose
Sladký to čas
Byli jsem jak ztracení v ráji
Jen Ty a já
Jako oheň a voda,
hořkost a sladkost,
dva věčné protiklady
Dokonalá rovnováha
Obětovala jsem nevinnost
Ale byla to jen zrada
Naáhle v pasti jsem
Nedal jsi mi ani sbohem
Prostě jsi odešel
za jinou
Odtržená od lásky
Zvolila jsem cestu svou
boj o Tebe jsme prohrála
Zbývá už jen poslední
soud
Odpouštím ti
Odpustíš ty mě
na druhou stranu
Půjdu sama
...

Komentáře

  1. Ou jé, to je pěkná depka ten konec. :((( A přitom to začalo ták pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Já vím. Ale jak jsme se do toho psaní psaní ponořila, už jsem si nedovedl představit, že by ten příběh měl mít jiný konec. Ty naše ano. Ale tentokrát, pro jednou, jsem se rozhodla napsat i něco, co nekončí z všeobecného pohledu dobře. Ačkoliv Romeo a Julie se taky zabili a lidé to považují za nejromantičtější příběh všech dob a za příběh největší lásky, jaký kdy byl v umění zpracován. A proč? Na sebevraždě z lásky není nic krásného. Zabije to jak člověka, tak šanci na to, aby jejich láska mohla žít, aby si ji mohli navzájem dávat. A přesto to v umění lidé považují za romantické. Bylo to zvláštní, psát tento text. Prožila jsem si ho. A myslím, že už víckrát jemu podobný nenapíšu.

    OdpovědětVymazat
  3. To je... fascinující. Úžasné. Dokonalé.
    To rýmové schéma, ty velká písmena (jo, asi jsem se zamilovala do téhle básně kvůli velkým písmenům), ta slovní spojení. Áááááách.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."