Vesnice, jak ji mám ráda

Zdravím! :-)

Nebyla jsem tu trestuhodně dlouho. A maturita za to opravdu nemohla. Neví, co se děje. Tedy...možná ví. Faktem je, že je teď všeho nějak moc. A vše se pořád mění. Nemám ráda změny Mám ráda, když nejsou věci jednotvárné. Ale když je těch změn příliš mnoho najednou a nic není stejné...Přepadá mě více než jen melancholie a nostalgie. O to více se v takových věcch vracím k věcem, které se příliš nemění. Jednou z nich je má téměř rodná vesnice. Ráda jí procházím ve všech ročních dobách. A dnes se s vámi podělím o fotografie z doby, kdy je tu nejkrásněji. Bohužel mé oči nebo aparát měly asi dovolenou, kvalita je tudíž velmi pochybná. Snad se i tak budou některé líbit. :-)

Mějte se krásně
Ať vás paprsky hladí, kapky chladí a vítr odnáší všechny smutky. :-)
Vaše Illienel



1. Náves - parčík před radnicí s růžovou krásou


2. Milované javory


3. Morový sloup a modrá obloha


4. Stará fara


5. Domy, mající své barvy


6. Kostelní věž v dálce


7. Borovice se rozhlíží po okolí


8. U zdravotního střediska to kvete


9. Na "hlavní třídě"


10. Staré sluneční hodiny


11. Zde se přijímá pod obojí


12. Blížíme se do centra dění


13. I do tmy září


14. Pro zlato pořádně nevidím


15. Stařičká fara u školy stála


16. Skrz zelené stíny


17. Staré domy v novém kabátě


18. Pod zraky slunce





Komentáře

  1. Páni, to je nádhera! Nedávno jsem strávila týden na ranči v mini vesničce u Písku a nějak jsem si tam plně douvědomila to, co jsem vnímala u nás na chatě - ten klid a pohodu, co z takových míst čiší. Víc a víc oceňuju místa mimo ruch velkoměsta. Přestože bych tam nedokázala žít věčně, na nějakou dobu bych si zkusila být "vesničankou", třeba bych tam nalezla klid a inspiraci pro psaní O kvalitu fotek se neboj, jsou přenádherné Nejvíce mě z téhle barevné přehlídky zaujaly sluneční hodiny a "I do tmy září", tuším, že je to 13 Foť dál a užívej si klidu A už víš, co budeš dělat, když už máš maturitu za sebou?

    OdpovědětVymazat
  2. I ♥ Moravian villages. :) Beautiful.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni!Nádheré fotky:)Nejvíc se mi asi líbí ty Sluneční hodiny ty jsou fakt užasný!♥

    OdpovědětVymazat
  4. Krása :) Fotky mi připadají takové příjemně snové... :)

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Děkuji za zastavení a milý komentář, sury. To já bych zase nedokázla žít věčně ve městě, natož třeba velkoměstě. Miluji ten klid, pohodu a přírdu, co jsou na vesnicích. A ta naše je čím dál krásnější. I když je nyní můj život na Lesné, pořád se tam ráda vracím. A mezi námi - žít v okrajové části velkoměsta, a mít kolem sebe takovou přírodu a klid, jako je na Lesné, to mi přijde jako naprosto kouzelná a úžasná kombinace. Inspirace pro psaní se dá najít všude, ale je pravda, že v přírodě snad nejlíp. Mám radost, že s eti fotky líbí. a k tomu, co dělám po maturitě - studuji na Masarykově univerzitě, na Filozofické fakultě, obor sociální pedagogika a poradenství (tzv. socped). Jestli to úspěšně dostuduji, bude ze mě sociální pracovnice. [2]: Thank you! Yes, moravian villages are beautiful. Morava is wonderful! [3]: Děkuji za nahlédnutí a pěkný komentář. Potěšil mě. [4]: Díky moc. Jsem ráda, že tak na Tebe působí.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta desítka... to je hrozně zvláštní. A fakt hezké.
    Mně centra vsí vždycky dost vadily pro svou parčíkovou turističnost, ale asi změním názor

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."