Kvetoucí podzim

Ahoj všem! :-)

Dnes velmi krátce, protože mám ještě nějakou práci do školy a ráda bych ji stihla v rozumném čase, poněvadž ráno mám o půl osmé přednášku. Poprvé v životě mám možnost trávit převážnou část podzimu v kouzelné městské čtvrti jménem Lesná. Ano, název odpovídá skutečnosti. :-) Celá městská část je jeden velký krásný park, stromy, kam se podíváte a Čertova rokle, ve městě velikosti Brna přírodní to úkaz, je na dohled mých oken. Je tu krásně. A je zcela lhostejné, zda je země zalitá sluncem nebo pod mlžnou peřinou. Proto se s vámi v následujícíh dnech/týdnech budu dělit o fotografické pokusy zvěčnit tu krásu, kteoru tady kolem sebe mám. Začneme předzahrádkami panelových domů o ulici níž, než nyní bydlím...

Mějte se krásně a nezapomínejte se radovat ze života! :-)
vaše Illienel



1. Ohnivá princezna


2. Z mysu modré naděje


3. Zlato v rudém hávu


4. Šťastné křišťálové slzy

Komentáře

  1. Mmm, to se cení, taková volná chvilka a navíc, když se dostaneš do takových kouzelných míst. Jsou to opravdu krásné květiny a ty barvy. Skvost! Pěkně ostré.

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední fotka je u mne jasným favoritem Podzim mám ráda pro tu barevnost a náladu, která z toho čiší. V jednu chvíli může krásně svítit sluníčko a odrážet nespočet různých barviček přírody, ve druhou se to pak změní v prostředí obestřené mlžným oparem a tajemstvím. Parádní fotky

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Děkuji velmi za nahlédnutí a pěkný komentář. Jsem ráda, že se fotky líbí.[2]: Díky, Surynko. Také mám nejraději tu poslední, když jsem viděla ty průzračné kapky, třpytící se na okvětních plátcích, doslova jsme se do té květiny a toho pohledu zamilovala. Nemohla jsme odejít, dokud se mi nepovedlo to zachytit v aparátu.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou vážně nádherné, všechny!!! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."