Mysl přemítá a srdce hledá

Zdravíčko! :-)
Marodím, docela dost. Jinak se rozkoukávám na vysoké a užívám si každý den svou štastnou volbu. Není větší štěstí pro vysokoškoláka, než studovat obor, který vás opravdu baví a naplňuje. Mám rozbité brýle. A na bytě mi nefunguej internet. Až se to spraví, dokončím a přidám rozdělané články. Na univerzitních počítačích an to není prostor. Jsem štastná. Ale i smutná. Někdo mi chybí. Hrozně moc. O zjištování, kdo že to vlastně je a kvůli komu v noci nespím, o všem a o ničem, jsou nadcházející řádky...
Mějte se krásně
vaše Illienel



Ležíš v posteli
na sobě dvě peřiny a mámino pyžamo
které ti bylo vždycky velké

Kapky do nosu
po kterých kýcháš
a rumová bábovka

Opuštěný pokoj
spící pod vrstvami prachu
vracíš se domů

Černý čaj s mlékem
hořký lék na lžíci
a soundtrack oblíbeného filmu

Myslíš na něj
tak moc ti chybí
až to bolí

Nejhorší chyba tvých hvězd
je, že nevíš,
kdo schází tvému srdci

Hledá se známý neznámý
za kousek jeh lásky
srdce své do zástavy dáš

Ležet v zelené trávě
pod hvězdným nebem
obklopení divočáky

V jeho objetí
nemusíš se bát
možná už víš, koho hledáš?

Komentáře

  1. Krásně napsané verše! Taky mám čas od času pocit, že jsem až po uši zamilovaná, ale vlastně nevím do koho... a z takových pocitů se často rodí básně

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně napsané Opět platí, že básně a podobné výtvory se mi daří dobře číst i chápat jen od tebe. Na literatuře sice děláme rozbory, ale ty mi absolutně nejdou, protože se nedostanu ani k samotnému přečtení básně a jeden verš je většinou optimální délka mnou zvládnutého textu. Moc hezky napsané, procítěné a přitom s jasným významem.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jsem velmi potěšená, že se Ti líbí mé nepříliš zdařilé verše. Je to takové obyčejné psaní, tvořené zmatenou myslí. Nevěřila jsem, že by se našel někdo, komu to bude i v tomto vyjádření blízké. Jsem tomu moc ráda. Ano, z takových pocitů se rodí básně. [2]: Děkuji moc, Surynko. Ani nevíš, jak mě to těší. Jsi jedním z lidí, kteří mě svými komentáři přesvědčují, že má smysl dál spát mou neumělou poezii, která je taková dětská a jednoduchá. Jinak to neumím. Jestli to na Tebe působí, vyvolává to emoce a vidíš v tom význam, jsem velmi spokojena. A budu psát dál...

    OdpovědětVymazat
  4. Milovat aniž víš koho? Rozhodně zajímavé.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."